Jalopy Review.

Moje klidná pasáž byla téměř 9 hodin a já jsem se nahromadil jako hodně laudatorní zpětné vazby a na hru nemají žádné nároky.

Začneme hru jalopy. Jsme v garáži, tam dědeček navrhuje shromáždit nás vaše auto. Není to těžké a zajímavé. Poté musíte vybrat cestu a hra sama začne okamžitě. Uvnitř vozu vidíme spoustu všech hromad v podobě "Inkluze světlometů, janitorů, rádia, lampy v kabině, rukavic s penězi, dokumenty, pokyny pro auto, mapa tras a mnoho dalšího . " Můžete komunikovat s téměř všem, že velmi zvyšuje do atmosféry je velmi pohodlné v autě. Jako by seděl v jeho rodném městě.

Gameplay:
Hra mě zachytil hlavou, i když je snadné zadržení. Cestujeme podél tras, abychom se dostali do nejbližšího města (vyberte si cestu na mapě předem). Na cestě můžete vidět krabice a dostat se z auta, abyste je mohli dostat a otevřít. Všechno dobré mohou být vloženy do kufru a prodat v městech (ceny ve všech městech jsou jiné, 40 mincí může stát v jednom městě, v dalších 2,5 mincí). Obecně platí, že cesta autem velmi dobře přenáší atmosféru, když se pohybujete autem z jednoho města do druhého opuštěnými stopami. Všechno je snadné, ale náš husky (auto) neustále porušuje, náhodně opilý na tělesné a kolo praskne, pak motor rozzářil, pak sypaný čelní sklo. Je to legrační, ale tyto upevňovací přestávky téměř nedodávají žádné podráždění, naopak velmi atmosférické někde v noci uprostřed opuštěné dráhy vstávat a začnou kopat v motoru. Oprava mimochodem je velmi jednoduchá, ale také zajímavé, nebudete muset vědět o stroji pro opravu. Ale pak problém nemůžete brát nástroje a další nezbytné komponenty pro opravu ze vzduchu, musíme je koupit ve městech. Takže v kufru vždy o skladě musí ležet: alespoň jedna sada nástrojů, ropy, vody, jacku, pneumatik a nejdůležitějších - "kanystr s benzínem", představte si, co bude restartová hra po jízdě několik hodin. Uvízl bez benzínu uprostřed silnice? Máte dva výstupy, utratit 50 a 50 minut a 50 minut zpět do čerpací stanice / město a nákup benzínu nebo výše uvedený restart. Mimochodem, to není nudné (osobně jsem neměl), kromě krabic nabitých v rozích - můžete najít opuštěné domy, ve kterých najdete něco užitečného, ​​stejné krabice nebo můžete najít osamělé opuštěné auto a vzít něco Od něj pro motor, kolo nebo dostat něco z kufru a přetáhněte se. Po příjezdu do města je obvykle stojí za to osvěžující, prodávat, koupit správnou věc, pokud je spousta peněz, pak si koupit silnější a skvělé náhradní díly pro naše Kolygi. A nezapomeňte spát v motelu, protože to také vyžadují peníze.Města se liší v designu, ale vždy mají obchod s tankováním, úložiště detaily Laika a motelu. Po spánku sedíme v autě a jdeme do dalšího města, ale s každým odjezdem z města budou pohraniční strážci, požadují cestovní pas a zkontrolovat auto pro zakázané zboží. Zboží je nakresleno na velkém stole vedle hraniční stráže. Pak si musíte vybrat jeden ze 3 tras na mapě trasy a jít. Jakými silnicemi byste nešli, ale stále vedou k dalšímu městu. Jděte - nejzajímavější věc ve hře. Líbilo se mi mnoho míst, vodopád s mořem. Velmi atmosférický hrál, tady je velmi velmi. Po dobu 2 dnů po 2 dnech jsem hrál.

Nejdůležitější věc ve hře:
Nestočit a neztratit:
1. Vždy mít nejpodstatnější - "kanystr s benzínem, nástroji, koly, olejem a vodou"
2. Neobsahujte nebezpečných míst.
3. Pečlivě se podívejte na zásuvky s věcmi, aniž by nemusejí projít, pro vás skončí peníze. Skončilo peníze - zvážit konec.
4. Nenechávejte auto mimo obchod (za plot), když si koupíte něco, co zavřete a neotevírejte, dokud nebudete platit za nákup peněženky, která je v autě!

PROFESIONÁLOVÉ:
1. Atmosférství a lampa, co se děje
2. Velký výběr detailů a náhradních dílů
3. Zajímavá hra pro podobnou hru.
4. Příjemné oční graf
5. Existuje smysl pro skutečný výlet mezi intercity
6. Trvalé členění, stanovení a další problémy se nudí nudit
7. Názvy produktů jsou nahrazeny jazykem v závislosti na regionu, ve které jezdíte

Minusy
2. Chyby, jejich parta. Dědeček pak začne dědečka na začátku hry, pak se cesta zastaví generovanou (na začátku hry to bylo, právě jsem spadl do propasti, ani pod texturou, ale právě spadl do bílých propastů) , pak silnice jsou ošklivá kříž, zásuvky nevídají otvor, pak auto pevně přilepená kvůli skutečnosti, že právě jeli na římsu velikostí pěsti atd. Můžete se dostat radost z hry a některé jiné, ale to je velmi smutné.
3. Pocit, že se apokalypsa stala. Někdy není na silnicích nikdo, a pokud existuje, řidiči těchto automobilů jsou stejná osoba. Ve městech obecně strašně. Nejsou jen auta, ale i lidé. Jednotliví lidé jsou prodejci. Tedy jste téměř sám v celém městě.
4. nedostatečnost jiných řidičů. Například dvě kapely provozu, jste se dostali do krabice. Řidič jezdí zezadu a místo toho, aby se trochu opustil na boku - dotkněte se auta a jde. Samozřejmě, většina zastávka, ale stále je to mínus.
5. Ve hře nejste zničeni. Zde jste již zaplaceni, jděte sami, téměř nahromaděte na vrcholovém motoru a tady přijdete do Turecka ... všechno. Neexistuje žádná cesta. Jediná věc, kterou vidíte, je pokryta autem, kde by měla být cesta. Plus, tato cesta je jedna pevná závada, můžete se dostat z auta a projít těmito auty.To znamená, že vaše lampa dobrodružství je dokončeno. Už nemůžete navštívit nová města a tady si rozumíte tomu, co jsem tolik zažil s tímto Kolymagoy, ale teď je dobrodružství u konce. Budete se s ní muset zaúčtovat, stejně jako s cestováním k nikam. Je to velmi smutné. Samozřejmě můžete začít od samého počátku s již vylepšeným autem, ale proč? Zabíjí všechny cestovní zájem. Udělal bych vývoj generujícího světa a vše, i když s opakovanou krajinou, nechte je se stejnými městy, ale udělal by nekonečnou cestu a bylo by to úžasné.

Celkový:
Velmi atmosférická hra, která způsobí, že vám připojí k vašemu kolapnému žlabu. Všechno bylo potěšeno. Fort nahoru vývoj chyb a přidat nekonečnou cestu, nebyla by to hra, ale jen bomba. Hra je v raném přístupu a možná autor bude stále přidávat města a opravit chyby, ale přidání měst zde se nezajímá, dříve nebo později budete všichni jít do posledního města a smysl? Ne ve městech zájmu, ale na výletech. Přeji prosperitu této hry. Nemám litovat, že peníze vynaložené. Doporučuji, ale je lepší mít v budoucnu podrobnější verzi.