Recenze Důvěra.

Je dobré, že ruské tvůrci mohou prokázat, že nejdůležitější věc při vytváření videohry je duše a zájem.

Důvěra - vyšel dobrou hru "spásy", ve které je nejdůležitější mít čas hledat hrdinové a správně nastavit hodnoty pro realizaci konkrétních akcí.

Takže stále nám dává "nedůvěra"? Máme také 2. porosty přežití, což je ženatý s bydlením, při hledání toho, co potřebujete. Nepochybně, doma, a společně s nimi a obsahem, které mají být generovány náhodným, aby se rozšířila nadšení na zvědavá věc a zároveň si stěžují, že podvody hračky a zdroje jdou velmi rychle. Ať už to bylo, takové emoce se objeví, když první pasáž, která bude určitě dokončena do konce hry. Prerekvizity? Studené, chuť k jídlu a vyčerpání. Mnohé z těchto charakteristik v čase se snižuje a pokud s prvním druhým druhým, jak to bylo, je jasné, pak 3. parametr se houpá obrovský počet radostných minut, když se postavy začnou dostat psychózu. Prakticky ve sto procent případů - bezpečné, ať už se jedná o podrážděný zpěv, sweezing nebo citace Shakespeara.

Nicméně, kromě nich, existují jiní, že mění hru, ať už je to zasněžená slepota nebo jak zemřeli ve videohře - Daltonismus, zkřížené místo, sněhově bílý rachot a hluchota a noční vidění. Ne, nemyslete si, že noční vidění je vtipné. Věřte mi, jak je vaše postava leží, budete se také probudit najít postel a spát. Oh yeah ano, psychóza jsou odstraněna postelí ... No, co dělat, takový herní mechanik. Špatné štěstí je, že spánek uvádí soupeře, který bude proveden, prakticky ze vzduchu a pokud je dům, kde jste spali, nebyl roztaven, nebo nemáte co chránit sebe, pak divný, s nejvyšším podílem pravděpodobnosti, Jste chov. Zní to děsivé? Pravděpodobně však videohra je stejná a brzy si uvědomuje, že zůstatek je vyroben ve prospěch hráče.

Umístění je neustále místem, na kterém je třeba dosáhnout, kde stavět, kde se jídlo, skladové budovy s odpadky, které potřebujeme, a pak jako sudy, dobře, nebo plechovky, s palivem, s cílem žít jednodušší. No, ano, jistě, prostředky mohou být nezkušené na samém počátku, ale ve skutečnosti je vše potřebné od hráče, takže je zachránit všechna první 2 umístění, je to velmi hospodárné strávit prostředky na třetí a vy bude mít schopnost překonat poslední dva, i když ne bez úsilí, ale překonat. Zveřejnění zmizí vrchol videohry, což tvrdí, že je "Rogan". Ve videohru nejsou žádné náhodné akce, které by neměly dopad ne tolik na samotném hráče, stejně jako pro svět poblíž něj. Postavy samotné, které si vyberete, vlastní specifický znak, nicméně, zbavené vlastností a jsou nešťastné na jednotná slova a závěr pro některého z nich není zohledněn, že neumožňuje "žít" s hrdiny a trápit se.To je prostě obyčejná jednotka, kterou potřebujete k tomu, aby se na konec "šachovnice".

Nemyslete si, hračka je v pořádku, a já bych řekl s láskou. Tam je obrovský počet referencí, a to jak na velké situaci a videohrám ve stylu nočních můr. Ctnostná hudební řada melodií a písní zhoršuje život. A myslel s psychózou, i když není čerstvý, je však vynikající. Simpar, videohra sama vyšla jediná. Poté, co ho několikrát projeli, uvědomíte si, že jsem objevil celé Velikonoce a není pro vás nic víc.