Recenze deskové hry Puppies vs Undead

Je to věžová obrana. Můžete hrát s nebo bez helmy pro virtuální realitu. Puppies vs Undead je docela neobvyklé. Proč není obyčejná? Jsme v místnosti, za oknem jezdí auta, vlevo od nás je police se psy, dá se s nimi komunikovat. Po pravé straně od nás sedí Bígl a před námi je stůl, kde budeme hrát. Hudba (na pravé straně je magnetofon s různými skladbami, kliknu na něj, skladba se změní). Na stole jsme povinni postavit věžičky, ve kterých budou sedět psi a střílet na nemrtvé. Věže lze upgradovat a podobně jsou na tom 2 druhy zbraní. Obraz hry ve videohře je na pohled úžasný.

Existuje tabulka oblíbených, ale nevím, jestli byla otevřena, protože byla vyvinuta na 2. místě, ale kdo je na prvním místě, není jasné. Jsou tu i zásluhy (u vstupu dávají 15 krystalů ihned za příjem). Cena za takovou hru stojí, myslím, že kdo má videoherní vr helmu, bude se líbit ještě víc a i bez ní se videohra obejde s nádechem. Ve videohře, jako obvykle, musíme vytvořit a vylepšit nástroje k ničení zombíků. Řekněte, co je tedy na této videohře neobvyklé? No ale fakt, že vidíme videohru očima hráče, se nám nabízí možnost toulat se po místnosti a interagovat s předměty kolem sebe, videohra je také vytvořena pro VR body, což je velmi speciální pro tento žánr.

Hudba ve videohře je dobrá, herní obraz také dobrý, časy, kdy byly Unity hry špatné, jsou minulostí. Ale bohužel, ve videohře jsem narazil na problém, při spuštění mi umožňuje vybrat verzi VR nebo obvyklou. Při řešení virózy vše nastartuje, vše je v pořádku. Ale při řešení obyčejné verze Steam napíše, že se nenašel startovací soubor a pak může pomoci jen spuštění z kořenové složky. Pokud tuto maličkost uklidíte, je videohra docela vynikající.