Kingdom Hearts HD 2.8 Poslední kapitola Prolog recenze úžasného fantasy světa

Tvůrci SquareEnix nás opět pobaví návratem do ohromujícího světa fantasy, který nás zahalí do prosté nostalgie po magických lokacích.

Silná magie a neuvěřitelně chytlavé postavy, z nichž každá touží prozkoumat do nekonečna. Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue je typickou přípravou na vydání kýženého třetího dílu ságy Kingdom Hearts 3. Většina z toho by vydání „Prologue“ mělo odpovědět na hlavní otázku pro všechny fanoušky franšízy – co je čeká nás ve třetím díle Kingdom Hearts?

Videohra ve stylu ActionRPG měla premiéru 25. ledna 2017. Omezená sekvence pro PS4 obsahuje obrázky Sora a Mickey Mouse na speciálním odznaku. Videohra, čas se na Nintendu nestal běžným, je nyní otevřená v nejvyšším rozlišení, ale s dobrým kresleným prostředím, které potěší jak nejnovější původ, tak ty, kteří si ještě pamatují první KingdomHearts, které spatřilo svět v roce 2002. .

Co se týče historie franšízy Kingdom HeartsHD 2.8 Final Chapter, může se na první pohled zdát, že vypadá ještě zmateněji než předchozí díly. Zpočátku se videohra mohla zdát jako zvláštní symbióza Final Fantasy a Disney postaviček, kterou hráči prostě neměli možnost brát vážně, ale postupem času si více fanoušků Dorbushovy tvorby začalo připouštět, že hlavní předností, která zůstala je ve videohře až do této doby považován za dynamický bitevní systém.

Collection Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue se skládá ze 3 samostatných scén: "DreamDropDistance", "BackCover" a "0.2 BirthbySleep". To znamená, že Falling in the Distance je skutečné 60minutové animované video a Born in a Dream je typickým začátkem třetího dílu videohry s přepracovaným enginem a nejmodernějším bojovým systémem. Videohra Kingdom Hearts je atraktivní, protože se zde můžete setkat s milovanými hrdiny The Walt Disney Company z jejich mládí a také s postavami významné videoherní série Final Fantasy. Kromě toho videohra obsahuje protagonisty záměrně navržené Tetsuyou Nomurou. Hlavní hrdinové putují do různých světů, které se navzájem v žádném případě nedotýkají.

Hlavní akce, která se odehrává z Aqua po událostech v předchozím díle, Kingdom Hearts: BirthBySleep je považována za zajímavý tříhodinový prequel, který lze očekávat ve třetím díle Kingdom Hearts. Stejně jako v předchozích dílech obsahuje každá postava své vlastní „srdce“, které jí umožňuje zažít specifickou paletu pocitů. Hlavní hrdina ztratí své vlastní srdce a stane se „bezcitným“ a dostane se do řad „neexistujících“. Svá „srdce“ mají nejen protagonisté, ale celé vesmíry a úkolem hráče je vrátit ztracená srdce do zapomenutých světů.

Nejnovější videoherní svět, ve kterém se Aqua stará o past, je rovněž považován za jasné potvrzení grafického vylepšení nejnovější videohry Kingdom Hearts. Prozkoumávání světa by mohlo být cestou temnými, dutými místnostmi, nebýt úsilí Disneyho. Jakákoli mapa Temného světa obsahuje určitý počet rozvětvených cest, bohatství skryté ve vzdálených koutech černých místností a pravděpodobnost vertikálního pohybu. Zároveň, jelikož je Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD považována za nespornou favoritku této franšízy, je ve videohře nepřijatelnějším plánem. Sbírka malých videí hrdinů, která dříve nebyla tak populární, jistě poskytne fanouškům videoher další fascinující informace o tom, jak se Kingdom Hearts 3 ve skutečnosti zlepší.

Kingdom Hearts HD 2.8 kombinuje prvky akčního filmu a videohry na hrdiny. Stejně tak existuje řada vzrušujících misí, které, i když nejsou nepostradatelné, mají všechny šance přinést velmi významné odměny. Hlavní postavou videohry je Sora, kterou doprovázejí věrní asistenti – Donald a Goofy. Podobně na cestě do jiných světů můžete potkat zbytek nejbystřejších postav – například Jacka v Halloweenu nebo Aladina v Agrabu. Co se války týče, zde můžete využít jak vojenské, tak magické techniky v závislosti na typu soutěžícího a schopnostech vlastního hrdiny.

Vidíte, jedinečná základna Kingdom Hearts byla vyladěna tak, aby vyhovovala klasickým možnostem joysticku a touchpadu Dualshock 4. Systém Flowmotion dělá dobrou paměť. Podle kritiků je videohra Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue považována za slibnější část franšízy od první do poslední minuty, ale abyste jí plně porozuměli, musíte mít vynikající znalosti o minulých dílech ságy. . Celkově vzato je videohra dobrým zárodkem pro nadcházející třetí díl, který slibuje, že bude ještě zábavnější.