Need for Speed ​​​​Review - Porsche Unleashed je skutečným mistrovským dílem v závodním světě

Věřím, že jste všichni hráli alespoň jednu z her série Need for Speed, takže extrémní videohra v této sérii se příliš neliší od svých vlastních bratrů. Pokud jde pouze o výběr vozů, lze tedy upřednostňovat pouze vozy značky Porsche, je to znát. Věřím, že jste všichni hráli alespoň jednu z her série need for speed, takže extrémní videohra z této série se od svých vlastních bratrů dostatečně neliší, kromě výběru aut lze tedy dát přednost pouze u vozů Porsche je to patrné z názvu... Začnu popisem grafiky. Ano, herní obrázek oproti předchozímu dílu zkrásněl, moc se toho nezměnilo, ale tato krása přírody, osad je hned patrná, když je obejdete. Každá dráha má svou příchuť, například na jedné cestě je dokonce vodopád, na druhé jsou vidět pole, něco na nich roste, zeleninové zahrádky, to je prostě nádherné představení. Ohledně zpracování aut se staly tím nejreálnějším prezentovaným, když z kokpitu předstíráte, že jedete ve skutečném autě.

Řekl jsem vše o obrázku, nyní budeme mluvit o samotném Need for Speed ​​- Porsche Unleashed o hratelnosti. Co se o něm dá prozradit? Je to potřeba pro rychlostní videohry a jejich hratelnost je téměř monotónní. První odlišností pátého dílu od zbylých dílů je, že můžete dát přednost vozům pouze značky Porsche, od prastarých vozů až po dnešní umělecká díla. Můžete dát přednost 3 typům her, nepočítaje síť, první je prostě soutěžit se soupeři, druhá je formace, nejprve si koupíte staré auto, vyděláte na něm peníze vyhráváním závodů a poté si koupíte všechny oblíbené auta a tak dále až do konce hry. Třetím typem her je, že testujete nejnovější varianty aut, máte nejrůznější úkoly, například potřebujete objet žetony a dorazit do cíle v přesně stanovený čas. V garáži si při výběru auta můžete vybrat barvu svého kovového hřebce, upravit odpružení, agilitu, převodovku, můžete si koupit nejnovější díly a opravit auto, to jen když hrajete formaci, podobně můžete se podívat dovnitř auta nebo otevřít kapotu, kufr, dveře auta opravdu jako skutečné. Stroje můžete porovnat z hlediska technických vlastností.

NFS5 má výborný systém na rozbití auta, pokud je důkladně nabouráno, tak dojde nejen k viditelnému zhoršení auta, ale bude to cítit v ovládání, bude táhnout nějakým směrem. Stejně tak, protože ve videohře jsou noční dálnice, můžete zapnout světlomety, můžete dokonce zapnout blinkry. Během hry můžete měnit čtyři typy kamer, ale ta pravá je z kokpitu. Trochu jsem zapomněl oznámit, že se můžete podívat na epos jakéhokoli auta, videohra vzniká jako encyklopedie. Hudba ve videohře je prostě ohromující! Zdá se, že vás povzbudí, když řídíte auto a hraje tento druh hudby, existuje řada skladeb, které potřebují rychlost 5, dokonce i touhu jednoduše si to poslechnout bez hraní videohry. Pochvalu si zaslouží i zvuk, pokud se například tváříte z kokpitu, pak je zvuk vozu ve srovnání s pohledem ze zadní části vozu téměř reálně odlišný. Tato videohra je ze série NFS a vysvětluje téměř vše. Ve srovnání s předchozím dílem NFS5 zlepšilo herní obraz a hra se stala příjemnější, nicméně je zklamáním, že můžete dát přednost vozu pouze jedné značky. Tuto videohru si povinně pořídí nejen fanoušci NFS, ale i běžní hráči.