Fallout 3 recenze - ponuré, ale zcela úžasná hra

Fallout 3 je hluboce fascinující hra pro hraní rolí, která právě čeká na odhalení hlubokých temných tajemství.

Mnoho her dělá velký zaměření na výběr hráče, ale trochu o tom, která hra nedávno nabízí tolik složitých, významných způsobů, jak přistupovat k jakékoli situaci. Odůvodňujete nebo zničíte duchovní naděje idylické společnosti, stojíte na straně dělníků nebo jejich otroků a rozhodněte o osudu více než jednoho města během jeho post-apokalyptického cestování na odpadu ve Washingtonu, Kolumbijské čtvrti. Vaše akce mají dalekosáhlé důsledky, které ovlivňují nejen svět kolem nás, ale také na to, jak si hraje, a to je tato svoboda, která dělá Fallout 3 slušnou hru - a re-průchod. Je hluboká a fascinující, ačkoli ne tak ohromeně široká jako předchozí vývojáře hry, je to cílnější a jasně implementováno.

Toto zaměření je zřejmé z první hodiny hry, ve kterém je tvorba charakteru a pozemku dokonale propletené. Jedná se o úvod, který je nejlepší zažít nezávisle a nepopsat podrobně zde, ale stanoví základ Fallout 3: ve dvoře 2277, vy a váš otec - obyvatele repozitáře 101, jeden z mnoha podobných struktur pokrývající populaci půdy od nebezpečí post-identické zničení. Když otec vyběhne z úložiště, neřekl sbohem, jdete na jeho hledání, ale jsou přitahovány do politické a vědecké války, které vám umožní změnit průběh budoucnosti. Chůze přes rozpadající se zbytky distribuuje a jeho okolí (budete navštívit Arlington, Chevi Chase a další příměstské oblasti), potkáte pasivní agresivní skna, nemotorný vědec a starého přítele od Faloutu podle názvu Harold, který obecně obecně , hodně starostí. Dalším vrcholem je malý tým uprchlíků ve stylu mnoha Pána, který vás neochotně vezme do naší společnosti, pokud samozřejmě budete správně přehrávat své karty.

Město je také jedním z spadků 3 hvězdičky 3. Jedná se o ponurý svět, ve kterém se zhroutil Washington Památník na hlídání blátivé zelené kaluže a chraptivých monster nazval tavír. Samozřejmě, v procesu výzkumu, otevřete nové úkoly a postavy, ale cestování po celém městě přináší spokojenost samotným, bez ohledu na to, zda se rozhodnete prozkoumat užitkové prostory cola závodu nebo se přiblížit střežící kroky budovy Capitol. Ve skutečnosti, i když někdy hloupé vtipy a vtipné dialogy dávají nějaký vtipný oddech, hra je vážnější než předchozí hry Falout. Občas vzniká i pocit nějakého tuhosti a sterility, což snižuje pocit emocionálního spojení, které by na konci hry poskytlo několik řešení.Kromě toho je černý humor vlastní franchise přítomen, ale ne tolik, ačkoli Fallout 3 je stále si dobře vědom svých kořenů. Invalifikovaná pseudo-vláda s názvem Enchnoth a bojovníci svobody, známý jako bratrství oceli jsou stále silné síly a hlavní pozemek se soustředí kolem pojmů a cílů, které jsou známy puristam Fallout.

Ačkoli značková křehkost Bethesda je ve vzduchu, Dialogy pro dospělé (je to trochu nervózní, ale plně odpovídá realitě, když nejprve slyšíte, jak 8leté děti mumňují obscénní výrazy) a prehistorie způsobují zajímavou cestu. Zde je více sledovaných kusů, než můžete najít v jednom projíždějící hře. Například, Perk lyžování (více o tom později) vám umožní získat informace z dámy večer, která bude zase překonat nové světlo na několika postavách - a umožní vám dokončit vydání spiknutí v neočekávaném způsob. Vyhledávací mise Self-realizované Android může začít fascinující pohled na futuristické podzemní železnici, ale malá boční drby může vám umožnit ležet na cestě k dokončení úkolu. Questy nejsou moc, jak očekáváte, ale jejich obtížnost může zasáhnout. Stačí se ujistit, že jste je plně studovali před propagací grafu dopředu: jakmile skončí, hra skončí, což znamená, že se musíte vrátit k dřívějšímu uložené hře, pokud budete zkoumat po dokončení hlavní úkol.

Volba tedy závisí pouze na vlastním pocitu slušnosti a nadcházejících výsledků. Pro každé "špatné" řešení (proniknout do místnosti někoho jiného, ​​obětovat voják zachránit pokožku) Vaše karma klesá; Pokud uděláte něco "dobrého" (najít dům pro sirothan, dát vodu s lavičkou), vaše karma stoupá. Tyto situace způsobují nové důsledky: Jsou otevřeny možnosti dialogu, ostatní jsou uzavřeny a vaše pověst bude potěšit a obtěžovat ostatní. Například mutant se zlatým srdcem se k vám připojí jako člena strany, ale pouze pokud je vaše karma dostatečně vysoká, zatímco lupič vyžaduje, abyste byli bezcitný. Dokonce i v posledních okamžicích hry, uděláte důležitou volbu, kterou vám řeknete během závěrečné scény, jako končit v předchozích spadách. V závislosti na tom, jak jste provedli různé úkoly, ve hře existuje mnoho různých zakončení, a jak jsou kombinovány do holistické epilogy, docela chytře.

Fallout 3 zůstává věrný systém vývoje systému seriálu, s použitím podobného atributového systému, dovedností a výhod, včetně S.P.E.C.I.L.A.L. Z předchozích her pro atributy, jako je síla, vnímání a vytrvalost. Poté se můžete specializovat na řadu dovedností, od těžkých zbraní a hacking zámků před opravou objektů a hackovacích terminálů.S každou úrovní budete rozvíjet tyto dovednosti, stejně jako vybrat další papriky. Perky nabízejí řadu rozmanitých vylepšení, která může být neuvěřitelně užitečná a lehce hrozná. Můžete si vybrat vraha žen, který otevírá možnosti dialogu s jedním ženami a usnadňuje zabít ostatní. Nebo kanibal perk, který vám umožní jíst padlé nepřátele, aby obnovili zdraví, riskovali, že způsobují znechucení od každého, kdo vidí tento obzvláště nepříjemný zvyk. Ne všechny z nich jsou tak dramatické, ale to jsou důležité aspekty vývoje charakteru, které mohou vytvářet nové fascinující příležitosti.

Ačkoli Fallout 3 může hrát v podivné budoucnosti ze třetí strany (váš avatar vypadá jako on nebo ona jezdí po terénu), je nejlepší hrát první osobu. Pokud jde o bitvu, nejvíce části hry budete hrát, jako by se jedná o střelec první osoby, i když nemotorní pomalé pohyby a rychlost fotoaparátu znamenají, že hru nikdy nezaměňujete s tímto fpsem. Vyzbrojena nějakým středně padlým zbraněmi, můžete porazit tradičním způsobem a střílet v útoku na psy a náhodné lupiči. Ale i přes mírný nemotornost, boj přijímá spokojenost. Shotguns (včetně ohromující možnosti s nemocí) mají obrovskou moc, plazmové pušky zanechávají za dobrou bandou hlenu a sekání mutantní hlavy s obrovskými a objemnými superans se zdá být okamžitě kruté. Buďte připraveni udržet tyto nástroje v pracovním stavu: zbraně a brnění postupně ztrácí účinnost a vyžadují opravu. Můžete je připisovat specialistovi, ale můžete je opravit a opravit sami, pokud máte další takovou věc. Chcete-li prolomit svou oblíbenou zbraň, bojovat mimo supermutanty, je velmi nepříjemný, ale posiluje myšlenku, že všechno, co děláte v podávaném 3, dokonce střelba z laserové zbraně, má důsledky.

Tyto aspekty neumožňují Fallout 3 hrát styl "Run a Shoot", a neměli byste očekávat, že budete přesně hrát. Je to proto, že nejpříjemnější a krvavými body bitev jsou systémem zaměřovacím prostředkem pro systém SHAULT-TEC asistované cílení systému nebo sudy. Tento systém je hasicí systém prvních brýlí brýle, protože vám umožní pozastavit akci, utratit akční body, za cíl určité nepřátelské končetiny a sledovat krvavé výsledky v pomalém pohybu. Nejste zaručeni, že zasáhnete, i když vidíte, jak je pravděpodobné, že budete spadat do určité končetiny a jaké škody lze aplikovat váš útok. Ale dostat se do cíle v Katech je velkým potěšením: fotoaparát vzlétne pro dramatické druhy, vaše kulka letí k cíli a hlava vašeho nepřítele může být rozbité v šokující výbuchu krve a mozky. Nebo možná budete úplně otočit končetinu, posílat ruku na letu - nebo pošlete všechny jeho tělo do zapomnění.

Tyto anatomicky přiměřené škody jsou dobře implementovány. Výstřel v ruce vojáka Enkláva může ho vyhodit zbraň, výstřel v nohou, aby ho olízl a dezorientoval ho hlavou. Ale nejste chráněni před těmito účinky. Pokud vaše hlava dostane dostatečnou škodu, budete muset vypořádat se s dezorientačními důsledky; Ruce mají význam snížit schopnost zaměřit. Naštěstí můžete aplikovat terapeutický, který by mohl léčit zranění; Stejně tak někdo spánek pomůže usnadnit své problémy. Můžete také dočasně zvýšit své ukazatele pomocí libovolného počtu pomocných a lékařských objektů. To však má také jeho důsledky. Trochu pásky nebo vína zní nádherně a dává dočasný nárůst statistik, ale pokud máte dostatek pití dost pití, můžete získat závislost, což vede k dezorientujícím vizuálním efektům. A samozřejmě se budete muset vypořádat s periodickou expozicí radiace, což je problém, když pijete ze špinavých zdrojů vody nebo jíst ozářené potraviny. Otrava záření může být vyléčena, ale stále budete muset měřit výhody určitých předmětů pro léčbu zvýšením úrovně záření.

To vše vytváří úžasně složitou hru, že další prvky se dokonce prohloubí, přidávají různé v hře a pomáhají světu živým. Hacking zámek spustí hodný, i když podivnou mini-hru, která napodobuje momentový aplikaci do zámku pomocí šroubováku při šroubování čepu. Mini-game "hacking" je zajímavá verbální puzzle, která vyžaduje nějakou činnost mozku. A pokud milujete více kovářů než slovo kmeny, můžete získat a koupit schémata, které vám pomohou vytvářet zbraně z různých komponent rozptýlených na zemi. Líbí se vám už vyzdobit interiér? Nezáleží na tom: Pokud dostanete vlastnictví bytu, můžete ji ozdobit a dokonce vybavit několik užitečných zařízení. Robot Joker je zdarma.

Ačkoli většina času, kdy budete putovat na pustiny sám nebo, možná s jedním nebo dvěma společníky, existuje několik památných filmových epizod ve hře. Připojíte se k vojákům, když bojují s obřím šéfem mutantem, vedou bouřky slavných památek ve Washingtonu a zmizely z odsouzené citadely, dokud roboty a vojáci nevidí vzduch s laserovým ohněm. To je dobrá směs, úplatek atmosférického napětí pravidelným výbuchem. Vaše nepřátelé dávají dobrou spranu - často i příliš dobré, s ohledem na to, že nepřátelé, kteří byli složité na začátku hry, mohou zůstat strmé cookies 5 nebo 10 úrovní později. Tato škála složitosti se cítíte více omezeně ve vývoji než v jiných hrách hraní rolí, ale je to poněkud vhodné, s přihlédnutím k otevřenému charakteru hry a non-inteligentní svět.Nakonec, pokud skryté mutanty nebyly neustálou hrozbou, nebojte se podívat se do temných rohů světového spadu. Je třeba poznamenat, že na rozdíl od předchozích her série nebudete moci zcela pokojně přistupovat k řešení vašeho úkolu. Pro dokončení hry budete muset vstoupit do bitvy a zabít několik nepřátel, ale protože bojový systém je obecně velmi příjemný, nemělo by to být vážný problém pro většinu hráčů.

Akce Fallout 3 se vyskytuje v bombardované futuristické verzi Washingtonu, DC a hra je tmavá, ale podivně klidná. Přes hlavu, zhroucený nadjezd visí a optimistické reklamní štíty ve stylu padesátých let inzerují své produkty slunnými frázemi. Vypadá to působivě, a přestěhujete se na otevřenou prázdnou téměř bez načítání, i když při vstupu do budov a z budov, nebo s rychlým přechodem na již navštívené oblasti. Četné atrakce, například, obří letadlová loď, který slouží jako nezávislé město, nebo zchátralé interiéry Národního muzea leteckého a kosmonautiky vypadají obzvláště zlověstně. Ale malé tahy nejsou méně působivé, například výbuchy, které vytvářejí houby mraky plamene a kouře, připomínající jadernou tragédii, která je základem fádu koncept 3. Charaktery modely jsou realističtější než v předchozích dílech vývojářů, ale stále pohybují několik zbabělců Nejsou zde dostatek expresivních modelů ve hrách, jako je masový efekt.

Je škoda, že ve světle těchto impozantních konstrukčních prvků je verze pro PlayStation 3 velmi horší od zbytku z technického hlediska. Ačkoli ve verzích pro Xbox 360 a PCS někdy existují vizuální podivy a bez chuti textury, je snadné věnovat pozornost těmto nedostatkům. Bohužel, nerovnoměrné hrany, rozmazané osvětlení a mírně sníženou výkresovou vzdálenost ve verzi pro PS3 nejsou tak snadné zlikvidovat. Na PS3 jsme také setkali s řadou vizuálních chyb. Jedinci postavy několikrát zmizeli, zanechali jen oči a vlasy; Končetiny robotů zmizely; Některé postavy vzory měly podivné obrysy, jako by byly stínované; A přechod ze dne na noc může při pohybu fotoaparátu způsobit podivné kapely na obrazovce. Tato verze nekupuje ani trofeje, zatímco Xbox 360 a PC verze nabízejí Xbox Live / Windows Live.

S výjimkou několika zvukově specifických povzbudivých, zvuk v každé verzi je prostě nádherný. Většina hlasů herectví je skvělé, navzdory některým ospalým zvuku. Atmosféra jakékoli hry může žít nebo zemřít díky okolnímu zvuku a Fallout 3 Copet s tímto úkolem. Větrná píšťalka a vzdálený zvuk výstřelu, s největší pravděpodobností vám zavolá zimnice a zpomalení sténání a krize baseballových bitů, kteří se setkali s tváří hru, zvuku překvapivě bolestivý.Pokud se stanete osamělým a bude chtít společnost, můžete poslouchat několik rozhlasových stanic, i když časté opakování písní a reklam je naštvaný po určité době. Soundtrack je vynikající, i když je to trochu přetížený, vzhledem k opuštěné atmosféře. Naštěstí je jeho výchozí svazek velmi nízký, takže nezasahuje.

Bez ohledu na to, jaká platforma máte, měli byste hrát Fallout 3, který překonává své problémy, nabízejí hlubokou a fascinující cestu po celém světě, což je těžké zapomenout. Ona má častější s Series Scrolls Scrolls z Bethesda než s předchozími falešnými hrami, ale to není špatné. Ve skutečnosti, Fallout 3 je jednodušší a zlá hra než předchozí díla Bethesda, méně expanzivní, ale intenzivnější, zatímco obrovská hodnota pro opětovné projetí a mnoho akutních pocitů. Bez ohledu na to, zda jste nováčkem, jste ve vesmíru nebo přilnavějším spadku, v nejtemnějších rohách Washingtonu zvyšování nemohou mutující tajemství.