Squishy Suicidal Pig Review

Začínáme hrát squishy, ​​moje klíčová chyba bylo, že jsem se rozhodl od něčeho, co by tato hra mohla být docela slušná puzzle plošinovka, navzdory podezřele nízkou cenu.

A první několik úrovní, opravdu podobá průměrnému rozpočtu Indie hry s Zakoshu pod Mario a sto dalších her podobných žánru. Ale, když dosáhl konce druhé kapitoly, uvědomil jsem si, že je to jen shirma, všechno není vůbec a obecně, hra je určena pro poněkud odlišný přístup.

Ve skutečnosti je Squishy sebevražedné prase přehlídkou nesmyslů, nepřijatelné, dunning, nepohyblivě vestavěné půjčování a jednoduše Nicudaneic herní design. Existuje rezistentní pocit, že hra je vyrobena zásobníky prváků v jejich bezprostředně od studia a Google čas. Pro nic, všechno je poněkud jako.

Jediná věc, která způsobuje alespoň nějakou odpověď uprostřed tohoto divadla, je absurdní, nevěřte pozemku. Příběh prase, jehož rodiče byli odvezeni na jatka a snažili se najít cestu k opětovnému setkání s otcem a matkou, nenašel nic lepšího, kromě uložení na rukou. Poté, co splnil sebevraždu, hrdina, samozřejmě, spadne do pekla, přímo do ďábla. Pán podsvětí mu nabídne dohodu - umřít 31 krát přesně v počtu úrovní hry, aby mu poslal duši do nebe, rodičům. Nejprve takový obarvený dokonce způsobuje jakýsi důstojnost a soucit pro hlavní postavu. V důsledku toho emoce zažívají pouze dvakrát za hru - na začátku a na konci, kdy náš hrdina padne do nebe. Na jedné straně radostně pro prase, na druhé straně, pochopíte, že naše Naitaria konečně skončila.

Hra je rozdělena na několik "světů". Na konci každého - šéfa. Pokud se včasné úrovně z důvodu jejich skromných velikostí nezpůsobují stížnosti týkající se obyčejného šílenství toho, co se děje, pak dál v lese - čím větší je nezkušenost tvůrců zavolá oko. Mnoho fází je chaos, hmotnost zbytečné pro absolvování prvků, jako jsou teleporty, krabice, platformy jsou svařeny do jedné partie, což ztěžuje navigaci a zmatení hráče. Samotná pasáž zpravidla nebere více než minutu, ale kvůli "rozptýlenému" všude "vnitřní prvky", jako by ponožky v bakalářském bytě, hra vytváří iluzi, že multi-fázi puzzle na nás čeká . Není to více či méně slušné hádanky pro celou hru ze tří až čtyř kusů. Někdy se zdá, jako by autoři hodili poloviční úroveň ve středu a nehledají čas, aby se ukázal do konce.

A zde přistupujeme k apoteóze celé prezentace, viz bod g, který není snadný najít, ale který dává spoustu pozitivních emocí - k legálnímu "cheatu", které autoři záměrně vložili do hry. Squishy naostřená pod Gamepad, ale to se ukázalo, pokud klikněte pravým tlačítkem myši na libovolný bod obrazovky, pak naše hrdina "Pozor!" Teleport na tento bod! Některé fáze v zásadě nelze navíc předat bez použití této funkce.To znamená, že autoři vložili nástroj do hry, který rozbije veškerou mechaniku ve skutečnosti kořenem, otírá jí nohy o ní a hodí se, procházející růžovou. Jakmile "tajné znalosti" spadne do našich rukou, touha prolomit hlavu přes místní hádanky je úplně venku.

Soudce pro sebe - v mrknutí oka můžeme teleportovat kdekoli, a to i na okraji hry zóny, která zcela uvolní naše ruce. Netopýři se šéfy se obracejí v bití dítěte, autoři dokonce speciálně instalovali další platformy, na které se nemohou dostat do jednoho způsobu, jak bychom mohli sledovat hloupý šéf nešikovně, snaží se k nám dostat. Pro které je hotovo - otázka je čistě rétorická. A líto, spolu s "pozemkem", bitvy s šéfy jsou možná jedinou věc, kterou autoři podařilo Triek. Samozřejmě s mínusem.

Šílený soundtracom znělo, jako by byl na obrazovce Vakhatalia překryt nějaký druh zničujícího filtru.

S ohledem na výše uvedené, nevěnujete pozornost nefungujícím úspěchům, hloupým odkazům na rozzlobené ptáky a portál, což způsobuje rozumné otázky týkající se stáří tvůrců, plus periodický přechod autorů na osobnost - hru několikrát v Otevřený text volá přehrávač "noob" a otřásá vzduch ohrožující struktury jako "určitě nechodíte!". Pokud vám náhle dáte šanci koupit squishy pro 10 rublů - nebojte se, hra stojí za to.