Pixel Privateers kontroluje prostor pixelů

Před námi je kooperativní projekt od společnosti, která vyrobila slavné „Terraria“ – Re-Logic a tvůrců další „pixelové“ hračky „Pixel Piracy“ – týmu Quadro Delta.

Videohra se jmenuje Pixel Privateers a má prvky dvou děl. Ale toto není sandbox v procedurálně generovaném světě. Skutečná akce je zde rychlejší, RPG plošinovka ve 2D režimu s bočním pohledem v univerzálním nastavení. Fascinující textura. Zde hráči očekávají všechno dohromady. A provádění výzkumu je docela obrovský vesmír skládající se z velkého počtu planet. A řízení válečného týmu 4 vesmírných pirátů se systematickým střílením protivníků, těžbou zdrojů, čerpacími schopnostmi a individualizací každého člena. Videohra je distribuována na PC pomocí digitální distribuční platformy Steam. Jeho cena se pohybuje kolem 14 dolarů. A vyplatí se jimi plýtvat, na to přijdeme v aktuální recenzi.

Před zahájením videohry na pozadí pohyblivé galaktické vzdálenosti je hráč položen sérii otázek s variantami odpovědí. Všechny se týkají něčí biografie, pravděpodobně mistrovského pirátského hráče. Zadejte otázky. "Kdo byl tvůj táta?" nebo „- Jak vypadala vaše první hračka galaktická loď“ a tak dále. Výběrem z alternativ odpovědi si hráč sečte životopis a využije příležitosti, sbírá základní odměny a zvyšuje určité vlastnosti. Poté, jak jsou otázky předávány, je čas vyrazit na cestu.

Interaktivní asistent v podobě galaktického zajíce vás krátce představí. Hráč má na starosti galaktickou loď se skupinou pirátů na saloonu. Cestují na různé planety galaxie, sbírají suroviny, palivo pro loď a další cennosti. Na globální lokaci se můžete podívat na hrubé shrnutí questů a atmosféry na planetě a následně se k tomu sblížit, spustí se kampaň. V základu je to přirozeně rubínové na způsob dvourozměrné akce, RPG, ale ochucené různými questovými konverzacemi s NPC. Dosažení cíle může být pro začátečníky často obtížné. Nejprve si musíte vzít dobrou zbraň a připravit si vlastní hrdiny. Planety mají jiné prostředí, obraz, prostředí a své vlastní speciální rysy.

Výsledek: pokud se spojíte s „Terraria“, pak zde je nejúplnější a nejpřesnější spiknutí. Ale stejně to všechno vnímáte jako ironii a parodii a samotný Pixel Privateers je ochotně nazýván indie videohrou.

Nenechte se titulem zastrašit ovlivnitelné hráče, pixelové postavy jsou zde pouze hlavními postavami. Vesmírní piráti se skládají z jednoduchých pixelů a liší se od sebe například jen výraznými charakteristickými rysy rasy. Různé střelivo a brnění podobně dodávají kontrast jejich vzhledu. Území na planetách nejsou nijak pixelována. Barevné a jedinečné karty, ve kterých je situace radikálně odlišná. Jeden je například přesně jako Země v zimě, někde v Maine. Další, trochu exotičtější, s nepochopitelnými zařízeními, rostlinami a příšerami. Každá je ale plná nástrah, cenných zdrojů a protivníků, kteří se chtějí s postavami vypořádat. Protivníci mohou být také nazýváni pixelovaní. Videohra má jemnou, kreslenou paletu, díky které se videoherní indie cítí jako hra.

Výsledek: obrázek dokonale zapadá do děje a myšlenky videohry. Rozdíl ve vykreslování pixelových postav a území jaksi dokonce vypadá nepatřičně. Videoherní proces Pixel Privateers je typický pro akční, RPG. Pumpování pracovních hrdinů, jsou čtyři, čištění map, sbírání kořisti, boj s protijedoucími nepřáteli, hledání správných předmětů. Tohle všechno je. Vzhledem k množství flóry a fauny na různých planetách a také herním rozdílům není zaplnění jeviště a procházení lineární kampaní vůbec nudné. Během letu na univerzální lodi se hráč nachází v hlavním rozhraní přípravy a přizpůsobení v podobě obrovského modrého panelu. Zde můžete upravovat vlastnosti členů týmu, využívat zkušenostní body k pumpování, brát zbraně z trhu. Před přistáním na jiné planetě je lepší sedět déle a přemýšlet o přednostním vývoji postav.

Výsledek: snesitelný, návykový a zřetelný zážitek z videohry. Mechanika je samozřejmě kontroverzní, celá bitva v podstatě spočívá v najetí myší, všechny kazety jsou nekonečné. Jenže s problémem zabavit hráče na dlouhou dobu to Pixel Privateers zvládnou obdivuhodně.

Videohra má překvapivě kvalitní a nezapomenutelnou hudební stopu. Nepřekonatelně zdůrazňuje atmosféru a dodává dynamiku akčním momentům. Samozřejmě zde není žádný ruský hlas, stejně jako lokalizace obecně. Ale nezvykej si. Dobrá symbióza myšlenek 2 studií, proslulých vlastními mimořádnými řešeními při výrobě videoher. Téma cestování vesmírem a množství míst, která bude potřeba navštívit, jistě osloví vyznavače akce, RPG.