Recenze Far Cry 3 Blood Dragon éra 80. let

Nejzákladnější výhoda hry - vrací se do dětství. Far Cry 3 Blood Dragon je mimořádný mix tradiční střílečky z pohledu první osoby, svobodného světa, retrowave hudby a slz nostalgie po minulé době. Kdo z mužů nad 30 let v dětství nesnil o tom, že se stane Robocopem nebo Terminátorem? Nebo v nejhorším Rambo. Toto je dětství videohry a návraty. Přitom tím nejlepším způsobem – tím, že se ponoříte do neonového světa a umožníte vám osobně vykonávat spravedlnost a spravedlnost, mačkáním jeho známého kufru z RoboCop:

Prošel jsem to 2x jako affiliate klient od Ubisoftu ne tak docela. Ale naposledy jsem sestavil celou sbírku TV, VHS kazet atd. Základy jsou samozřejmě všechny zachycené. Samotný průjezd trval asi 10 hodin. Ano, videohra je malá, ale rozhodně stojí za to! Co se týče hratelnosti – vše je jako ve Far Cry 3, jen extrémně zjednodušené pro ponoření do herního vesmíru. Zde nebudete muset sbírat trávu, zvířecí kůže nebo se zapojovat do jiného pumpování, které je u série Far Cry běžné. Existuje však jednoduchá výroba zbraní. Počet předsunutých stanovišť je celkem 13. Je nepravděpodobné, že by jejich obsazení mělo čas omrzet trváním hry. Za mě osobně vám hned řeknu první mínus: zhruba od 20. úrovně dovednosti hlavního protagonisty se videohra stává velmi jednoduchou. A skutečnost, že vás uvidí, až snížíte počet nepřítele na další základně stealth, není o nic děsivější než komár, který seděl na zadku. Na konci hry, abyste mohli zemřít, musíte zvládnout.

A jako totéž musí být přesně naopak? No jo, ale jen pokud to není super cool frajer, který dokáže levou rukou položit pár mnoha protivníků a znovu hráči připomenout nezranitelnost postav akčních filmů 80. let. Mimochodem, takhle to bude o mé levé ruce. S herní historií je naprostý pořádek. Radím vám, abyste podobně shromáždili celou sbírku videokazet a Carlisleových poznámek. Osobně jsem si tyto poznámky rád přečetl. Dobrý humor a odvážné plus k dějové linii a starý dobrý retro vzduch. Věděli jste, že Rexe hrál skutečný umělec z Terminátora 1? Ten, kterého zachránila Sarah Connorová. Tohle je Michael Biehn. Rex na plakátu je přesně on. Podobně vyjádřil svůj vlastní protagonista v původní hře. Nepochybnou výhodou Far Cry 3: Blood Dragon je přítomnost ruské lokalizace. Vyrobeno na nejvyšší úrovni odborníky v jejich vlastním podnikání. Úzce související videohra je Call of Juarez: Gunslinger. Ne nadarmo se prodávají společně. Pouze v "Bloody Dragon" vidíme nadcházející rok 2007 tak, jak si jej lze představit v 80. letech. Inu, v "Call of Juarez" atmosféra Divokého západu. Tyto dvě hry jsou milované a tyto dvě jsou mistrovská díla! Přirozeně bych rád viděl vývoj románu o Rexu Power Coltovi. Budu snít a neztrácet naději.