Recenze Star Wars: Force Arena, jak jsem se stal hvězdným válečníkem

Videohry ve vesmíru Star Wars mají schopnost proniknout do všech žánrů a na všechny oblíbené platformy.

Neustále shromažďují své vlastní hráče, jednoduše kvůli fanouškovské službě a propagaci této značky. Čas od času se vytvoří záslužná práce a čas od času je živnou půdou pro hackerskou práci. Nyní tu máme Star Wars: Force Arena - videohru ve stylu MOBA strategie. Pojďme se na něj podívat celý, abychom zjistili, zda je považován za běžný klon Dota2 a League of Legends.

Samozřejmě zde nejsou žádné zásadní rozdíly s ostatními MOBA strategiemi. Toto je stejná konfrontace na určeném místě mezi 2 nebo 4 hráči. Herní svět Star Wars byl ale prezentován kuriózně. Existuje řada žetonů, v důsledku čehož se videohra vejde alespoň na bezúplatný skok. A jestli za nákup herních karet a předmětů skutečně utrácíte skutečné finance, je to osobní věc. Zde budou brány v úvahu pouze hlavní části hry. Podobně viz cheaty a tipy pro tuto videohru. Jako obvykle z historie.

Co se týče fanouškovské části, tady se tvůrci dostali hodně daleko. Existují vlastně všichni nejoblíbenější či nejméně oblíbení hrdinové vesmíru Star Wars. Téměř 80 kusů a číslo je někdy aktualizováno vývojáři. Počínaje nejstaršími filmy a konče nejnovějším „Outcast“. Samozřejmě je tu Luke Skywalker, Han Solo, Darth Vader, vládce Palpatine a vše ostatní. Existují vzácní a hodnotnější hrdinové, kteří se kupují v sadách karet. Co je ovlivněno stranami konfliktu při rozhodování o straně ve strategii MOBA, pak je zde vše jasné. Černá a světlá strana síly. Po výběru strany a hratelného hrdiny nastává obvyklé soupeření o soupeřovu základnu. Není důvod zde vymýšlet něco nového.

Výsledek: herní svět spočívá nejprve na hrdinech. Je jich tu velké množství, mají jedinečné osobnosti a bojové styly. Od davu v milovaném vesmíru, tohle by fanoušek Star Wars očekával. Proto je vše nepřekonatelné.

Když sedím v hlavním menu pro výběr hrdinů a otevírání karet, zdá se, že se mi 3D modely hrdinů opravdu líbí. Stejné pocity odezní, když je pro něj svázána samotná videohra. Modely na místě však nelze nazvat podrobnými, protože mluvíme o platformě smartphonů. Takže je to ještě docela dobré. Přinejmenším velmi oblíbení hrdinové zaujímají pro ně vhodné postoje a podle toho se pohybují. Co je ovlivněno společností, mapami, předměty, pak je u takové videohry vše standardní. Samostatné mapy jsou dobře vytvořeny v místech vesmíru z filmů.

Výsledek: Nejsou zde žádné speciální technické výšky, ale téma Star Wars je naprosto v pořádku. Navíc vše vypadá velmi pěkně kvůli velkému množství výbuchů, efektů, běžících stíhaček, létajících a střílejících stíhaček. Dynamické, barevné, strhující.

základny hráčů ze 2 stran, pro jejichž odstranění existuje rivalita, umístěná v určitých oblastech věže, rozdělení mapy na neutrální zónu a zónu jednotlivého hráče. Existuje systém sběru karet. Toto je hlavní zdroj videohry, od jehož kompetentní implementace vše závisí. Pro vítězství a jednoduše sadu zkušeností je hráčský balíček karet doplněn. Slouží k vylepšení útoků, technik, přivolání asistenta, přístupu k novým hrdinům atp. Je to základ herní rovnováhy a domácího ekonomického rozvoje.

Při hledání bezplatné videohry si systém sám vybere racionálního konkurenta na základě úrovně, ekvivalence balíčku a dalších vlastností. Fanoušci se pravděpodobně nechají zlákat možností kombinovat schopnosti svých sousedů ve filmech hrdinů za účelem triumfu nad protivníkem.

Hraje zde hudební skladba z filmů franšízy Star Battles. Prostě, jako všichni nejchytřejší. Slavné téma v dynamických situacích je vyžadováno, protože nelze být správnější. Co jiného by tu mohlo být.

Jak bylo řečeno na začátku, franšízy videoher jsou úrodnou půdou pro hacky. Ale zatím to nepřipadá v úvahu. Tato karetní videohra se strategií MOBA je opravdu vzrušující v kvalitě nezávislého produktu. Je nepravděpodobné, že by zde lidé, kteří jsou zcela vzdáleni vesmíru Star Wars, našli něco pro sebe. Tomu samému, kdo se v tématu byť jen vzdáleně vyzná, se to musí líbit. Téměř každý již nazývá Star Wars: Force Arena nejlepší videohrou na platformách chytrých telefonů v tomto vesmíru. Potvrzují to recenze například na PlayMarket. Takže, pokud jste jedním z milovníků - je žádoucí stahovat všemi prostředky.