Necrovision: Recenze ztracené společnosti - originální herní příběh

NecroVisioN: Lost Company je prequel ke klasické hororové střílečce z pohledu první osoby, která vypráví o událostech, které se odehrály před začátkem příběhu NecroVisioN.

Hra obsahuje několik jedinečných úrovní, postav, zbraní a herních prvků, stejně jako nového protagonistu, který vypráví původní příběh hry z opačné perspektivy. Nyní se hráči vžijí do role jednoho z německých vojáků z první světové války, který objeví síly zla rozpoutané válkou a začne s nimi bojovat. Nakonec hráč vede vojáky ze všech národů shromážděných v předních liniích masivními bitvami proti zombie a démonům. Nakonec se hráči stanou prvním nekromancerem, kterého porazil Simon Buckner v NecroVisioN.

• Vývojář: Farma 51
  • Žánry: akční, střílečka, střílečka, z pohledu první osoby, fantasy, arkáda
  • Uživatelské hodnocení: 6,4

Zdá se, že v dnešní době nemůžete mluvit o hraní bez zombie střílečky, o které jste nikdy neslyšeli, že by se objevila a plácla vás uprostřed. Trh je jimi plný. I když her v této podobě bylo mnoho, mnoho z nich nenabralo průběh událostí první světové války. To je to, co hry Necrovision udělaly. Jako by světové válečné trofeje nebyly dostatečně bohatým předpokladem pro FPS masakr, zombie byly úplně hozeny na hřbitov.

V původním Necrovision jste převzali velení vojáka z první světové války ztraceného za nepřátelskými liniemi a kolem něj se rozpoutalo peklo. Následoval zombie střelec. Necrovision: Lost Company je "před pokračováním" Necrovision. Kromě terminologie, kterou jsme právě vymysleli, se jedná o samostatné pokračování Necrovion, které se odehrává před událostmi první hry, kde se setkávají někde uprostřed. Jde o to, že převezmete velení německého lékaře (a válečného veterána), který mohl být zpočátku zodpovědný za vypuknutí pekelné zombie apokalypsy a nyní se snaží aplikovat protijed.

Hra začíná dlouhou načítací obrazovkou a průměrným hlasovým projevem lékaře, který čte dopis kolegovi o nedávných událostech, čímž je příběh umocněn. Pak se v expozici objevuje stále silnější německý přízvuk a cut-scény jsou hojně rozesety po okolí. Cutscény mají špatné akcenty, které jsou tolerovatelné pouze kvůli nechtěně vtipným dialogům. Pointa je, že „oni jsou nahoře“ se snažili umýt si ruce nad tím, co se na první pohled zdálo jako výbuch biologické zbraně vyvinuté Německem. Práce na protijed však zároveň brání na každém kroku. Nyní je epidemie nekontrolovatelná a všichni jsou po hlavě v příslovečném úsloví.

Hra obsahuje těžké náznaky dobroty FPS ze staré školy, kterou lze od původních Doom her očekávat. Animace chůze ukazuje, jak se vaše zbraň houpe ze strany na stranu, jako byste osedlávali opilého koně, a sbíráte nové předměty, což dává drsný, hlučný soundtrack s opravdu „klasickým“ nádechem. Kromě toho, že vyvolává silné pocity nostalgie, Necrovision také dává myšlenku, že se bude jednat o skutečnou střílečku, která se zaměří na záběry do hlavy a v podstatě na nic jiného. Tento názor je také do značné míry správný.