Recenze The Walking Dead. Cesta života, chyby ve hře

Ostré city, napínavá zápletka, bitvy se zombie monstry, schopnost stavět pevnosti odrážející útoky oživlých mrtvol.

Nebezpečné nájezdy na nepřátelské území pro zásoby – to vše vás donutí navždy „uvíznout“ ve videohře „The Walking Corpses. Road of Life“. Věřte si, buďte ostražití, abyste nebyli vystaveni úderům – kdokoli, koho potkáte, může zradit. Postupem videohry poznáte všechna pro a proti postav, naučíte se využívat jejich předností a dávat si pozor na slabé. Společníkem vám bude neustálý adrenalin a můžete si vybrat svou vlastní jedinečnou cestu pomocí videohry. Barevné vložky z komiksových románů, dobré soundtracky, detailní postavy dotvářejí obecnou paměť, o kterou se tvůrci tentokrát snažili, jak nejlépe mohli.

Na základě argumentů komiksu Kirkman a stejnojmenného televizního seriálu si videohra ihned po vydání získala neuvěřitelnou slávu, protože kombinuje dobrou hratelnost s promyšleným herním příběhem a pečlivě vysledovanou grafikou. Díky těmto kvalitám můžete "The Walking Corpses" používat jak na telefonu, tak na PC, což využívají snad všichni hráči. Čekají vás napínavé bitvy s nemrtvými, ve kterých budete muset prokázat nejen znalost nepřekonatelného ovládání zbraně, ale také všechny schopnosti sebepřežití a schopnost konsolidace se zbývajícími přeživšími ve vládnoucím městě. od zlého guvernéra.

Použijte strategické dovednosti ke zničení živých mrtvol nebo přeživších obyvatel, kteří zasahovali do vašich vlastních zdrojů. Střílejte pouze do hlavy! Přeživší obyvatelé mohou být rekrutováni k provádění projektů na stavbu pevnosti nebo bašty, čerpání a zlepšování jejich schopností. Vytvořte si vlastní jedinečnou strategii, kterou nepochybně pomůže překonat. Chcete-li to provést, podívejte se na mapu ve 3D obrazu, najděte velmi úspěšná místa, upravte je budovami, pevnostmi a baštami, vštípněte přeživším, aby vyráběli cenné věci.

Provádějte útoky na nepřátelský terén s cílem získat suroviny. Napište svou vlastní epickou videohru s jedinečnými postavami, napumpovanou na správnou úroveň a sestavenou do militantní, efektivní jednotky. Ovládání videohry je velmi běžné a podvědomě dostupné každému, proto na začátku návodu vlastně žádný návod není. Navzdory skutečnosti, že videohra byla původně vytvořena pro smartphony založené na Androidu, můžete si ji kompletně nainstalovat do počítače, tím spíše, že místa „Walking Corpses“ zabírají poměrně velké množství. Navíc bude snazší sledovat vývoj historie a ovládat počínání hrdiny. Pokud jste se tedy rozhodli umístit videohru na váš počítač, nejprve si stáhněte BlueStacks. Bude to trvat 5–7 minut. Poté přejděte na trh aplikací a vyberte videohru zadáním jejího celého názvu. Poté aktivujte proces instalace a instalace. To je vše. Pokud je na vašem PC dostatek místa, videohra se automaticky spustí.

Tvůrci se však snažili a v drtivé většině případů se hráči v "The Living Dead. Road of Life" s chybami a blikáním nesetkají, při dlouhém videoherním toku je zde možnost hromadění náhodných chyb, které lákají. zpomalení hry, zamrznutí videohry a další potíže, které dokážou zkazit paměť z napínavých bitev s nemrtvými. Pojďme se tedy podívat na běžnější potíže s videohrou.

Co mám dělat, když videohra zamrzne, silně se načítá, displej se vlní a cuká nebo telefon zobrazuje chybovou zprávu?

Chcete-li opravit všechny tyto chyby, existuje univerzální metoda, kterou je třeba dodržovat, abyste se pokusili problémů zbavit. Pokud jste nainstalovali prastarou, úplně první verzi videohry, jinými slovy, možnost, že všechny chyby jsou spojeny s nedostatkem automatických doplňků. Zkuste přejít na Google Play a zkontrolovat možnosti automatických doplňků videohry, aktualizovat ji na nejnovější verzi a zjistit, zda vaše vlastní potíže zmizely.

Za nejběžnější a obecně uznávanou metodu, jak se vyrovnat se zpožděním videoher, je považováno jeho přidání. Zkuste obnovit stránku, možná problém zmizí sám. Pokud se tak nestane, budete muset vymazat mezipaměť videohry. Chcete-li to provést, postupujte podle následujících tipů.

Ukončete videohru a zavřete ji, najděte Možnosti přesně ve svých aplikacích a stažených souborech,
z rozevíracího seznamu videoher vyberte "The Walking Corpses. Road of Life",
vymazat mezipaměť. Dávejte pozor, abyste omylem neklikli na smazání dat!
Po vyčištění mezipaměti telefon vypněte a znovu zapněte. Pokud všechny tyto akce nevedly k požadovanému výsledku, zkuste data smazat výběrem příslušné funkce.

Chodící mrtvoly Android ios

Zařízení vydá zprávu o neshodě osobních čísel
Existují 2 možnosti, jak chybu opravit, podle toho, jaký OS máte nainstalovaný – IOS nebo Android. Před anotací pečlivě zkontrolujte, zda používáte správnou opravu chyby, kterou potřebujete, nebo ne.

Pro Android.

přejděte do nabídky a vyberte funkci „Možnosti“ vašeho telefonu, poté najděte nainstalované doplňky a z rozevíracího seznamu vyberte videohru, klikněte na Čištění dat.

Pro IOS.

Budete muset odstranit videohru a poté ji znovu nainstalovat do zařízení. Postupujte podle následující metody. Nainstalujte domovský displej, najděte na něm ikonu videohry, klikejte na ni, dokud se displej nezačne mírně vlnit, přičemž se v pravém horním rohu ikony objeví ikona X, klikněte na ni. Videohra bude smazána, přejděte do App Store a znovu nainstalujte a nainstalujte aplikaci pro videohry. Co mám dělat, když videohra spadne na stránku informující o nekompatibilitě uložených dat?

Taková chyba znamená, že nebudete moci spustit videohru, protože vaše vlastní přihlašovací údaje neodpovídají příslušným údajům pro hru. Chcete-li se tohoto problému zbavit, můžete zkusit zkontrolovat automatické spouštění doplňků videohry na Google Play a aktualizovat videohru na příslušnou verzi. Pokud jste poprvé hráli "The Walking Dead. Road of Life" na Androidu a nyní se do ní pokoušíte vstoupit s IOS, pak problém nekompatibility lze vyřešit pouze čekáním na vydání aktualizované verze videohry na IOS plošina.