Dynasty Warriors: Godseekers recenze japonské beletrie

I na videu je znatelná šílená dynamika dění, masa protivníků létající od úderu čepele a magická kouzla.

Strategie je zde ovšem také hodně, nicméně při soubojích by bylo fajn uchopit buněčné dělení mapy postupnou cestou. Tvůrci se pravděpodobně v tomto spin-offu rozhodli vrátit ke kořenům a ne udělat odlehčenou slash akci, jak tomu bylo v extrémních hrách v prostředí.

Ale přesto, jaké boje se zde otevírají, a je těžké je popsat slovy. Slovo je věrohodné, jen přichází méně. Samozřejmě je hloupé očekávat od exkluzivity pro Playstation 4 pomalý, promyšlený RPG plán, ale tady je tu nápaditost, drive a krása ve velkém. Vnější plášť ocení všichni příznivci japonské fantastiky a odpovídající šmrnc. Co se ale vzpomínek dotkne naplno, pak je to rychlejší videohra pro vaše vlastní. Protože jde o obrovskou raritu pro Playstation 4 a PS Vita, je dokonale optimalizovaný pro svou konzoli a poskytuje velmi příznivou grafiku Full HD s trvale vysokými FPS i v těch nejdynamičtějších situacích. Proto jsou exkluzivitou. Opět se ale jedná o ještě úžeji zaměřený projekt, určený pro mnohem menší publikum, než jsou majitelé konzolí a vyznavači japonského stylu. Zde je výpočet zásadně pro fanoušky skutečné série, tím spíše s přihlédnutím k těm financím, které za to vyžadují 4300 rublů. na PS4 a 2500 rublů. na Vita. Ale vezměme velmi otevřenou mysl a pojďme si projít hlavní rysy.

Pokud jde o recenzi na videohru, není důvod převyprávět dějovou historii všech dílů série, o to víc je v ní prostě velká šňůra postav a dějových zvratů, ale raději se zaměřme přímo na Godseekers a procházet tím jen povrchně. Protože je videohra považována za vedlejší produkt z licencovaných dílů série, v zápletce se objevují nejnovější postavy a dostává se na nejnovější koleje.

S Zhao Yunem, známým hrdinou z Dynasty Warriors 8 na cestě, se k němu připojil starý přítel mládí Lei Bing. To je uvedeno v původním úvodním spořiči obrazovky. Kronika je svázána v ledovém chrámu, kde se vůlí osudu tito dva ocitnou. Lei Bing objeví dámu s narůžovělými vlasy zamrzlou v kusu ledu. Poté, co v jednu chvíli přerušili početné stráže, které se objevily, osvobodí dámu. Jmenuje se Lixia a jak se později ukáže, byla téměř po všechna staletí zapečetěna ve vlastním ledovém vězení temnými bohy, aby nepřipustila rozhodující bitvu a zachránila svět. A nyní se tři z protagonistů vydávají na dlouhou a strašlivou cestu s bezpočtem protivníků, s nimiž očekávají, že budou bojovat, a doprovodí Lixii na její výpravy. Ano, a není ani zdaleka slabou konkurencí pro zástupy soupeře. Dokonale ovládne silnou mystiku ohně, větru, blesku a uvolní cestu sobě i svým spolubojovníkům. Po určité době se k týmu připojí další spojenci a přispějí tak k boji proti temnotě.

Obecně je videohra spojena s velmi efektním, skvěle zrežírovaným spořičem obrazovky, ve kterém je tolik akčních filmů, že si hráč uvědomuje, že to bude horké. Dále, následně malé přizpůsobení hlavních postav, je navázána předmluva, která krátce představí případ, zároveň představí Lei Binga, vypráví něco málo o minulosti Zhao Yun. Vše se děje filmově s plynulým přechodem do procesu videohry. Nadcházející formace se odehrává podle napsaných videí hrdinů, jejichž sledováním se vybaví vzpomínka na sledování japonské sci-fi. Natočené vizualizované klipy jsou pravidelně sledovány. V celém příběhu - vynikající. Je patrné, že tu není jen proto, aby spojil vojenské questy do smysluplného řetězce, ale je považován za důležitou součást videohry. Zda to ale bude fascinující i pro někoho jiného než pro fanoušky série, je obrovská otázka.

Hraní videoher v Dynasty Warriors: Godseekers je z velké části o boji proti masám nepřátel seskupených do čtvercových oblastí mapy. Znovu a znovu. To vše ale není tak jednotvárné, jak by se na první pohled mohlo zdát. Všichni hrdinové mají mnoho kombinovaných útoků a jejich síla se zvyšuje se zvyšováním úrovně a čerpáním schopností. To vše odemyká dobrý prostor pro fikci při procházení lokací s nepřáteli. Je v tom jakási analogie se šachem - opět buněčné pole. Během bitvy je celé pole pokryto buňkami a v nabídkách, které se objeví, můžete krok za krokem dávat rozkazy postavám, poté si užít velkolepou likvidaci další masy nepřátel. Sledovat to je radost. Během útočných komb se kamera posouvá dolů k základní scéně a ukazuje malou vykreslenou scénu útoku. Ovládání celé této akce je dokonale optimalizované pro gamepad PS4.

Výsledek: hra je taková, jakou očekáváte, dokonce i ve videu si můžete všimnout šílené dynamiky toho, co se děje, masy nepřátel létajících z úderu čepele a kouzel. Obecně je zde také velké množství strategií, obecně bychom buněčné dělení mapy při bitvách vzali s postupným výpočtem cesty. Zakladatelé se možná rozhodli vrátit se v tomto spin-offu ke kořenům a nedělat lehkou slash akci, jak tomu bylo v nedávných hrách ve vesmíru.

Ale přesto, jaké boje se tu otevírají a je těžké to slovy popsat. Slovo je realistické, jen méně sedí. Je jistě hloupé očekávat pomalý, promyšlený RPG plán od exkluzivity pro Playstation 4, ale je zde spousta nápaditosti, tahu a krásy. Vnější plášť ocení všichni příznivci japonské sci-fi a souvisejícího umění. Ale pokud jde o zmínku obecně, je to spíše videohra pro osobní účely. Jako rarita pro Playstation 4 a PS Vita je nepřekonatelně optimalizován pro svou konzoli a poskytuje velmi kvalitní Full HD grafiku s trvale vysokým FPS i v dynamičtějších okamžicích. Ale zase se jedná o ještě úžeji zaměřený projekt, určený pro mnohem menší publikum, než jsou majitelé konzolí a milovníci japonského stylu. Zde je výpočet určen hlavně pro fanoušky téměř série, zejména s přihlédnutím k penězům, které jsou na to zapotřebí (4300 rublů pro Vita). Ale pojďme se podívat velmi otevřeně a projděme si hlavní rysy.

V rámci recenze videohry nemá smysl převyprávět děj všech dílů série, tím spíš, že má prostě velký řetězec postav a dějových zvratů, ale je lepší se zaměřit konkrétně na Godseekery a jen povrchně projít to. Vzhledem k tomu, že videohra je vedlejším produktem licencovaných dílů série, v ději se objevují noví protagonisté a nabírá to nové koleje.

Když byl na cestě Zhao Yun (známý protagonista z Dynasty Warriors 8), přidal se k němu starý přítel z mládí Lei Bing. To je vysvětleno v úvodním spořiči obrazovky. Příběh začíná v ledovém chrámu, ve kterém se tito dva z vůle osudu ocitnou. Lei Bing objeví dámu s růžovými vlasy zamrzlou v kusu ledu. Poté, co v jednu chvíli přerušili četné stráže, které se objevily, osvobodili dámu. Jmenuje se Lixia a jak se později ukázalo, byla téměř po všechna staletí zapečetěna ve svém ledovém vězení temnými bohy, aby nepřipustila rozhodující bitvu a zachránila svět. A v tuto chvíli se všichni tři vydávají na dlouhou a strašlivou cestu s bezpočtem nepřátel, které čekají, až je porazí, a doprovodí Lixii na její misi. Inu, pro zástupy konkurentky není ani zdaleka slabou soupeřkou. Dokonale ovládne mocnou magii ohně, větru, blesku a uvolní cestu sobě i svým přátelům. Po nějaké době přihlášky se k týmu připojí zbývající spojenci, kteří přispějí k boji proti temnotě.

Obecně je videohra spojena s velmi efektním, skvěle zrežírovaným spořičem obrazovky, ve kterém je tolik akce, že hráč chápe, že to bude horké. Dále pak malá úprava hlavních postav, předmluva, která krátce představí případ, představí Lei Binga, vypráví o minulosti Zhao Yun. Vše se děje filmově s plynulým přechodem do procesu videohry. Další tvorba probíhá podle naskriptovaných videí postav, jejichž sledováním se získá vzpomínka na sledování japonské sci-fi. Čas od času jsou pozorována zachycená vykreslená videa. Obecně z hlediska historie - nepřekonané. Je pozoruhodné, že je zde umístěn nejen kvůli slepení bojových misí do smysluplného řetězce, ale je nezbytnou součástí videohry. Jestli ale zaujme i někoho jiného než fanoušky série, je velká otázka.

Hraní videoher ve hře Dynasty Warriors: Godseekers je silně postaveno proti masám nepřátel seskupených do čtvercových oblastí mapy. Znovu a znovu. To vše ale není tak jednotvárné, jak se na první pohled zdá. Všechny postavy mají velké množství kombo útoků a jejich síla roste se zvyšováním úrovně a čerpacími schopnostmi. To vše otevírá dobrý prostor pro představivost při projíždění lokací s nepřáteli. V tom je určitá analogie se šachem (opět pole buněk). Během bitvy je celé pole pokryto buňkami a v nabídkách, které se objeví, můžete krok za krokem dávat rozkazy postavám, načež si užijte velkolepou likvidaci další masy protivníků. Sledovat to je radost. Během útočných komb kamera klesne na přízemní schod a ukazuje malou vykreslenou scénu útoku. Ovládání celého tohoto počinu je nepřekonatelně optimalizované pro gamepad PS4.

Sečteno a podtrženo: hratelnost je taková, jakou očekáváte, že bude v akci, RPG se stalo pro Playstation 4 raritou. Hodně akce, hodně efektů, pocit ponoření se do nějakého filmu (v tomto případě japonská fikce ), a hlavně bitvy, bitvy a zase bitvy . Čepele, zbraně, magie - všechno tu bude a mnohokrát. Stoprocentně peprné orientální motivy při kontrakcích. K hudbě obecně nejsou žádné stížnosti. Vynikající. Jak se o dobrých exkluzivitách říká, videohra ze své platformy ždímá maximum, obecně je zde grafika nereálná nazvat super kvalitní. Ale vzhledem k tomu, kolik jednotlivých modelů je potřeba čas od času nakreslit do rámečku - to není vůbec špatné. FPS během videohry prakticky neklesá a rychlost změny pouze toho, co se děje ve zvlášť dynamických momentech, je úchvatná. Výraz „hollywoodský styl“ zde rozhodně není vhodný, ale zde je ukázka toho, jak skvělý je akční anime film.

Stoprocentně peprné orientální motivy při kontrakcích. Ale na druhou stranu nic z toho, co jste slyšeli, se vám neusadí v paměti. Nestane se, že by se námět z bůhví jakého dílu série (v tomto případě třeba i spin-off z SPZ) najednou stal hitem a zasloužil by si prodej jako samostatná publikace. Hlasové jednání a západní lokalizace na dobré úrovni. Pro ruský trh taková díla sotva kdo lokalizuje. V nejlepším případě lze doufat a věřit v ruské titulky.

Když to shrneme, je třeba zopakovat, že Dynasty Warriors: Godseekers je pro velmi úzké publikum fanoušků konkrétní série. Pro neznalého hráče je téměř nemožné „dostat to“ z této části do děje a peripetií vesmíru. Stejně tak oceníte hlavní herní krásu, například gigantickou tvrdost ve srovnání s předchozími díly a návrat ke strategickým kořenům. Ale stále můžete riskovat tím, že se začnete seznamovat přímo s touto videohrou. Co je, je realizováno nepřekonatelně. Spíše než se snažit nelitovat více než 4 tisíc rublů, mohou zůstat příjemné zmínky. Fanouškům série samozřejmě vřele doporučuji. S největší pravděpodobností to koupí.
udělal obrovskou raritu pro konzoli Playstation 4. Velké množství akce, spousta efektů, pocit ponoření se do toho japonského fantasy filmu v této verzi, ale hlavní bitvy, bitvy a zase bitvy. Čepele, zbraně, mystika - všechno tu bude a mnohokrát.

Plně energické orientální motivy při kontrakcích. K hudbě obecně nejsou žádné stížnosti. Jak se o dobrých exkluzivitách říká, videohra ždímá z vlastní platformy maximum, ale grafiku zde nelze označit za super kvalitní. Ale vzhledem k tomu, kolik jednotlivých modelů je potřeba čas od času nakreslit do rámečku - velmi dobré. FPS během videohry vlastně neklesá a rychlost změny, ke které dochází pouze ve zvlášť dynamických situacích, je úchvatná. Pojem „hollywoodský styl“ se zde přirozeně nehodí, ale oh, tak skvělá dechberoucí anime akce – to je ono.

Plně energické orientální motivy při kontrakcích. Ale na druhou stranu nic z toho, co jste slyšeli, se vám neusadí v paměti. Nestane se, že by se námět z bůhví jakého dílu série v této verzi, dokonce i spin-offy z SPZ, najednou stal hitem a zasloužil si prodej jako samostatné vydání. Zvukový záznam a západní lokalizace jsou na dobré úrovni. Je nepravděpodobné, že by někdo lokalizoval podobná díla pro ruský trh. V nejlepším případě nemůžete ztrácet naději a věřit ruským titulkům.

Shrneme-li celkový výsledek, je třeba zopakovat, že Dynasty Warriors: Godseekers je pro velmi úzké publikum fanoušků konkrétní série. Pro neznalého hráče je v podstatě nereálné, aby to „dostal“ z této části děje a peripetií prostředí. Stejně tak oceníte hlavní herní krásy, například obrovskou tuhost ve srovnání s předchozími díly a návrat ke strategickým kořenům. Stále však můžete riskovat a začít se seznamovat konkrétně s touto videohrou. To, co je k dispozici, je nepřekonatelné. Pokud se budete snažit nelitovat více než 4 tisíc rublů, máte všechny šance, že vám zůstanou nádherné vzpomínky. Fanouškům série samozřejmě vřele doporučuji. S největší pravděpodobností to dostanou.