Chuchel recenze

Nejsem zastáncem hry Game & Click Genre. Nemám v úvahu, že jsem se na ně neptal, ale od mladšího, byl jsem divoce nudný, abych něco pusil na obrazovku ve víře.

Přesto jsem si přečetl tento žánr pouze proto, že je neustále na prvním místě řadu akcí a řešení úkolů. Chuchel, už jsem odhalil cookie pro vás, otrávený třešní (třešněmi) a začít rozptýlit na chlupatý morden.

Příběh jednoho plněného:
Jak jsem si přečetl, nedávám přednost bodem a videohrám, nicméně, tento projekt mě nutil plácnout na všech 31,5 zubu. Video hra je docela pozitivní a trochu závislý. Hrajeme za nějaké stvoření, což je 99% sestává z vlny / vlasů. Co jste chtěli říct tvůrcům tohoto podivného a addictran světě? S největší pravděpodobností, že jsou vlastně dobrým dodavatelem "inspirace". Přesto, to v této videohře je to, že se jí líbilo oba Jutups (následoval průchodem Marketier) a obyčejnými lidmi (např. Me). Odpověď je jednoduchá: příjemná a velmi vtipná videohra, která může ozdobit každý frowny den. Držásobek je stejný absurdní, stejně jako publikum videoher. Naše strach honí obrovskou ruku, která mu brání těšit jeho miláčku sladkosti: třešeň (nebo třešně, nevysvětlíme). A tak pro zásluhy vaší sladkosti musíte vytvořit řadu neautorizovaných gest, usazování dostatek hádanek a následovat reakci pana strachu vůbec stisknutím klíče myši.

Co přineslo videohru do žánru? No, ano, ve skutečnosti, rozhodně nic. Všichni musíme také kliknout na různé věci na displeji a vybrat akce, které musíme dosáhnout pokračovat v příběhu. Na první pohled, dobře, můžete někdy vstoupit do žánru zastrašeného někdy a šlehačkou, videohrem se podařilo přivést žánr na nejnovější úroveň s vlastním humorem a drogovou závislostí.No, ano, existuje mnoho her, na téma, že můžete říct neomezené náhodě drogy: Svatí Row, kozí simulátor, Jast Caus, mrtvé razing a mnohem více. Co je však totéž v této videohře? Šílenství! Tvůrci si perfektně mysleli, že vytváří dokonalou hru a ani to neměly pochopit, koření svého vlastního projektu s takovými luxusními prvky, ze kterého průměrný hráč klikne: "To je absolutní odpad ... Nicméně, přeji vám ještě! Mezihlédnout! Dej to ještě! " Tato volba, když jsem nečekal nic z videohry, a já jsem si nemyslel, že jsem ji zkontroloval, ale videohra byla jen objevem přímo pro mě. Dobrý člověk Děkuji za tebe hodně za to, co jsem maloval tuto hru v mém příběhu!

Znáte atmosféru nedorozumění? Neuvědomujete si, co se stane na obrazovce, neuvědomujete si, jak je tato videohra smíšená, jak se vám líbí bezohledně? Pokud nejsou s tímto pocitem obeznámeni, ztratili jste hodně v tomto životě pro nás, protože je to jen obzvláště příjemný pocit. Tak tiše a okamžitě jsme se přiblížili ke stanovení videohry. A co o tom můžu říct? Nepochybně: "Máma, jsem narkoman." Videohra tolik nerešpektuje váš mozek s mou vlastní mozku a analognost některých úkolů, které i po několika hodinách později, videohrám a vymezení screenshotů, vaše soudruhy stále diskutují jako drogově závislý, jakmile hrát takovou hru. Na kterém můžete odpovědět uvolněně: Oh, všichni. Rozumíte příležitostně, když mě krátké videohry mohou zavěsit na bydlení, obvykle je projdeme na jedno dech a úspěšně zapomenout na jejich existenci. S strašákem je však všeobecně naproti. Po dokonce několikrát později, pasáž a příjem všech Achives, stále chci něco udělat na téma, že je to ovládat nebo určité zjevení, lovit pro lidi ve všech oblastech způsobů, jak inteligue lidi pro vzorek Tento projekt drog. Není to nejlepší klubové videohry z Surveillars?

Nevýhody ve videohře, samozřejmě, je však na obecném pozadí dovolené a šílenství, nejsou obzvláště v dohledu. Jeden jediný mínus, který tvůrci byli povoleni kvůli nevědomosti, což je stále s hrdinou - to je trvání videohry. No, ano, videohra měla možnost být autentický, stejně jako tolik, co se mohl dotknout. Video hra je zcela zřejmé, že odesílání do různých her začátkem časů, jako je: Tetris, galaktický penetrace, balené, také nejnovější videohry: Fluppi Berd, Ranner přes překážky. Obecně platí, že takové vtipné minigras obsadil do 30% času videohry a je několik dalších z nich, například: AEROHOKKI RUGAGHOM, BITHAMAP, závod na mapách, jistý Mario-Meker a doba trvání videohry Zvýšeno po velkém počtu času a kvalita videohry nebyla zjevně zhoršena. Ačkoli možností je, že tvůrci nastínili pokračování tohoto projektu, pak jsem jen pro!

Vizuálně videohra vypadá velmi pěkně a může zpívat oči unaveného cestovatele, ale rád bych viděl, že téměř vždy obraz je malý a zcela obyčejný. Zadní pozadí pro celou délku 90% videohry prázdného a veškerý dopad se stane pouze v prvních řadách. Bylo to docela pravděpodobné, že to bylo provedeno úmyslně, aby se hráč nebyl rozptylován nespolehlivými věcmi, tvůrci obohatili pouze přední projekt, takže nuance konkrétně na herní mechanici, ale ne vizuální část. Nicméně, říct, že videohra není dobrá, nemám žádnou možnost, protože všechny postavy, jako kdyby vystoupili z něčího nargologických hrůz a s tím všemi, že se nám podařilo zůstat roztomilé a vtipné. Je velmi zjevná, není to bezvadná animace hrdiny hrdiny strašidelného, ​​můžete vidět, jak to je velmi ostře rozbije teď tam je pravidelná animace čeká na hráče (nemám brát v úvahu jako zbývající, ale to Zdálo se mi to zřejmé. Heroes si zaslouží samostatnou recenzi, protože jakékoli stvoření v této videohře je jedinečné.S největší pravděpodobností pro nás budu napsat videohru, kde se vesmír bojí. Co říct o zvukovém doprovodu ... no, ano, sto procent zdůrazňuje pozornost společné drogové závislosti. Velmi temperamentní a rytmická hlavní hudební řada melodií a písní, hlas herectví hrdinů vypadá jako některé mýdlo, ale je ještě zábavnější, jak si uvědomíte, že si to chápou! Jinými slovy, tvůrci z Amanita Design opět ohromili své vlastní fanoušky a donutili mě, abych mi znovu věřil v bodu & click žánru, cti a chválu!