Terraria Recenze

Většina hráčů je extrémně pozitivně relevantní pro pískoviště.

To byl nedostatek určitých herních pravidel a linearity - to lze udělat, že chce, a když se probudí. Ale téměř všichni zástupci tohoto žánru neměli docela dobře zahrnovat potenciál, kdy v procesu jejich vývoje byl vytvořen zaměření pouze na pevné těžbě objektů. S terariem k uspokojení téměř všem, co se stalo trochu jinak. V této videohře, Hunt není jen koupit všechno a vidět, a jak je nutné hrát s ním. Stalo se, že re-logika na několik let připojila maximální sílu k nejpodrobnějšímu provádění širokých geimových schopností.

Pokud po prvních měsících venku z zájmu zájmu a mohl nejasněji propasti po obdržení jakékoli čepele stínů, v okamžiku, kdy se něco podobného lze říci pouze tam, kde nejmenší podíl pravdy. Skutečností je, že od výstupu pro Terraria se objevil neomezený počet aktualizací a přidali nejen nejnovější typy brnění a zbraně a různé nemovitosti - poskytování představivosti hráče nádhernou platformu pro vytvoření. Hra zábava je omezena pouze na fantazii hráče a jeho touha dát to cestu ven.

Jako hře sandbox je teraria docela obtížné. Aby se buď dostali některé nejvzácnější věci, musíte honit o herní brýle, a pro to se musíte připravit. A hlavní faktor přípravku je nejen masivní nástroj a lektvary a tankování spolehlivé platformy pro bitvu. Zde znovu, myšlení vstupuje do role. Také chápu obtížnost, je možné přidělit nepřátele: jsou ve vzduchu, podzemí, ve vodě a obecně kdekoli. Někteří mohou produkovat různé útočící mušle přímo přes stěny, zbytek může projít tím, aby klepali. Kuchaři nejsou zaostáváni, člověk nevypadá jako další: velká kostra, která se tě snaží rozdrtit vlastními rukama; Oko, generování nejvíce snížených kopií a dalších zástupců něčí fantazie při vývoji videohry.

Po vraždě 1. speciálních sklenic videohry se hra přesune do komplikovaného režimu. Nepřátelská populace se zvyšuje, vznikají různé nové typy rudy a hraje si hrací karta, vyhrává vše volné místo. Ale potíže v Terrárii nepřichází bez příjemného - máte neměnné doplňování doma. Příchod různých obchodníků je doprovázen jejich relativně snadno přístupným sortimentem: od výbušnin, krejčích, také magických a dosahujících inženýrství, zahradnictví nebo rybářských výrobků. Ne na všech prostředcích? Ne neúspěch - ve vašem domě, někdy jsou uspořádány nejrůznější nepřátelé. Vezměte je hodný a peněženka bude silnější.Pojďme shrnout: čím více je hráč hluboký v terérii, fascinující se stává hrát.

Hudba je zvolena, aby se stala okolním a přepnuto na přechody z jedné mapy do druhé a při změně dnů dnů.

Před prvním spuštěním Terraria se ujistěte, že váš plán zaměstnání není příliš hustý. V této videohře je něco dělat. Ujišťujeme vás v tomto tuny různých materiálů, přísných, ale příjemných herních vzorů a pozornost vývojářů k divokému videohru.