Synthetik Review.

Jedná se o shora dolů od komponenty cyberpunk stylu ve stylu cyberpunk, hory čerpání, oponentů, zbraní, mechanik a zvýraznění úrovně generace.

Ano, ano, nerozlišuje vám to, ve vzhledu, nechutné "pokladní" hry komponenty, protože zde jsou smíchány v bezvadných proporcích a provést nerealizovanou fascinující a vzrušující hru, která je již následně první začátek může být snížena na " Ne "všechny vaše oscilace o akvizici je to syntetik. Počínaje výhodami této videohry, prostě nemáme příležitost si nevšimnout energii. Videohra téměř zabraňuje relaxaci, házet vás v Oradských soupeřů s omezenou nabídkou munice a zdraví, jako kdyby vás hodil výzvu, který s kýmkoli, s nikým převzít jen vzrušující.

A já jsem se neodpustil, kdybych si vzpomněl na fascinující mechaniku rušení, přehřátí a hlavní rebeling, ve kterém by obratnost prstů byla principied, často rozhodující, budete mít všechny břemeno nebo ne.

Od prvních sekund ponoření do procesu hry videohry vás pomalu saje v nerealizaci dokonale vyrobené požární mechaniky, čerpání, v dokonale vyvinutých úrovních, založení vás proti inteligentním nepřátelům spravovaným AI.

No, ano, to vše je tak zcela vyvážené, že v 1. hodinách z videohry je to každý těžké roztrhnout a později stisknete "Start" pokaždé. Aby se ponořil do této exkluzivní umělé bezohlednosti.

Při pohledu na grafické provedení budou vaše oči, pokud ne dostat šortky, pak, alespoň estetické potěšení z krásné úrovně úrovní, různé známky pro zdraví, poškození, dobíjení, věci a zbytek, velmi dobře produkoval Androids, roboti , věžičky, tanky a další "zlo-rozzlobená" technologie, která bude naproti naproti vám a vašim schopnostem, dovednostem a vynalézavostí.

Samostatný plus by měl být poskytnut alespoň pro skutečnost, že videohra je v podstatě konsolidována, 300 MB záplaty a více výstupu téměř každý týden, vlastně správné chyby, odlety a přidávají hoře nejnovějších, z věcí, relikvie a zbraní , vůdcům, renomované úrovni buď před tím, než se ve videohře neslýchaného mechanika.

Videohra není zbavena nedostatků: stále nemáte dostatek chladných skladeb pro takovou skvělou videohru, která by hru opláchla ještě více, což je překvapující, protože v celosvětovém webu full-cool indie a retrroave umělci. Také hloupost by byla vyvrácena, že chyby a odlety jsou viděny ve videohře. Nicméně, to je vše, co si myslím, prostě se nestará o hru je hrozná, protože chyby vznikají kvůli nejnovějším, opravdu cool inovaci.A myslím, že je to pro tým tvůrců 2 lidí více než štěstí.