Recenze Grim Dawn.

Před námi je post-apokalyptický svět, kde populace Země už ztratila válku neznámým tím, z jiného plánu bytosti a z extrémní síly lpí na jeho život, život v hřbitově minulosti civilizace.

Svět, kde střelná zbraň 2. polovina z 19. století koexistuje s agresivními dvornými čepelí a osami a vojákem mincemi s plným latem. Svět Grim Dawn kdekoli mystika a věda nemá žádný velký rozdíl. Náš hrdina je chudým chlapcem, v krátkém čase zažil posedlost neznámým tím, že visí a finále neznámého tomymmona křehkého lidského těla. Před ním - nemyté náhubky přežívajících lidí a příležitosti před konečnou smrtí dělat něco opravdu užitečného. Svět bude ušetřit například.

Rescuer má výběr z 5 profesí a spoustu souhvězdí, které mohou být kombinovány společně, přijímat typickou multi-třídu (vše je jak ve starověkém dobrém Titan Quest). V neomezeném počtu kompozic Profese + souhvězdí + ECUPACE a je zájem této hry. Bojovník je současný mordenorot s vyztuženou betonovou vejci, která pokrývá soupeře, mnul si hlavu do břicha. Arkanista je extrémně tenký, ale extrémně brutální stvoření, což je děsivé soupeře síly prvků a etheru (něco jako magické záření). Řízením těchto dvou profesí můžete získat jak magický mordordot a čaroděj s vyztuženou betonovou vejci.

Úkolem je alespoň pro hráče - porazit dokončovací šéfkuchař. Maximálním úkolem je porazit konečný ředitel třikrát (HELLO, DIABLO), a pak učinit podobný v zapalování (před zakoupením tohoto doplnění), místního analogu informací o hraně, kde náš hrdina sníží vlny v době rostoucí soupeře. Zní to prostě, ale ve skutečnosti porazit poslední vlnu gladiátora, hořící byl daleko od každého charakteru. Na základě víry hry, Grim Dawn není odlišný od Dyablo klonů. Zabijeme soupeře, abychom získali vybavení pro ještě více než více než více než více než více než více než více díky zaznamenání strmého spumpa. Uzavřený systém, který je odemčený buď provedením minimálního nebo maximálního úkolu, únavy ze hry.

Na rozdíl od dnešní DIABELA 3, neexistuje chytrý loutna. To znamená, že čarodějové budou kluci, aby vypadli včas, a velryby a hadry padnou do válečníků. Proto následný rozdíl. V Diabla 3, po dobu 2 hodin tím, že prokáže hrdina na 70 úrovní a v den tím, že shromažďuje správnou sadu, hráč se pohybuje do skvělých portálů. V Grim Dawn, hráč po dobu několika dní čerpá 85 úrovní a dělá závěr: "Něco jsem napadl spoustu věcí na stvoření, je čas začít Ponam." Nebo jednoduše třese editor Sebamu a nakreslete vše potřebné pro sebe. A tak, dokud se nudíte.

Zároveň není nutné potrestat sami sebe, volání ponurého svítání ideologického dědic do Diabla 2. a ponurého svítání a Diablo III je idiorsně daleko od jejich vlastní inspiracejícího, jednoduše jsou v drasticky různých bodech. 3. Diablo je vynikající drahá hra, která zpomalila po vydání prvního addonu, a dokonce i nekromancer nemůže toto krásné, ale zároveň podobný mrtvý tělo. Grim Dawn je výborná malá rozpočtová hra, jejichž tvůrci jsou navštěvovány volným obsahem obsahu vůbec a v tuto chvíli se připravují na uvolnění velkého dodání spiknutí. Grim Dawn je vynikající Greendilka, která bude vyhovovat jak specifickým fanouškům oldcules a lidí, kteří hráli vše v moderních a přálských doplňcích.