Chronology Review.

Z chronologie je nepravděpodobné, že někdo čekal na něco zvláštního. Ale příliš krásně vypadal jako screenshoty a příliš chutné znělo v anotacích "pokouší se opravit přítomnost s pomocí minulosti a budoucnosti."

Výsledkem je, že potenciálně filozofický, docela dospělý téma bylo beznadějně ztraceno se špatným scénářem. Takže pro koho tento projekt? Nedržte intrik: Je to jen pro ty hráče, kteří se líbili uměleckého stylu v screenshotech. Vidíte však "modré" doporučení, protože pro rodinnou pasáž, chronologie může být konsolidována.

Obecně platí, že již můžete klást několik otázek od prvních sekund od prvních sekund. Například, proč vývojáři dělali hru naprosto lineární. Dokonce žádné odlehlé rohy nebo velikonoční vajíčka (pravděpodobně proto nejsou žádné úspěchy). Neexistuje žádný bonus po absolvování hry, takže je to zeptá: Proč se puzzle, která nedává smysl přestavět?

Problémy zde a skript. V projektu, jasně zaměřené na publikum dětí, tvůrci se snažili dát vážnost povaze vynálezce. Ukázalo se, že není tak horké. Samozřejmě je dobré, že postoj hlavní postavy svého partnera - hlemýžď ​​- se neustále mění, ale nejprve je načasování velmi komprimované, aby bylo možné odhalit postavy dobře, a za druhé, hra nikdy neumožňuje důraz Současně jako dva znaky: Na začátku hry byl v hlavě rohu, po středu - šnek. Oba z nich byli v centru pozornosti okamžitě.

Jejich vztah je také něco s něčím: bez ohledu na to, jak protagonista nešetřil svého kolegy cestujícího, bude vždy úsměv hloupý a ani se nepokouší podporovat vznikající konflikt. Zákony divadla (o konfliktech) by neměly být opomíjeny ve hrách. Příklad: Snail dostal otřesy vynálezce. Chytil ji a zdá se jí stejně - stojí stranou s hloupým úsměvem. Přesně jedno puzzle vynálezce odpouští (a pro žoldnéřské účely, potřebuje to jít dál), a co si myslíte? Zastavte šnek chatování? Nic takového!

Ve druhé části hry vypráví Snail o jeho těžké minulosti. Příběhy jsou opravdu dobré, dokonce i piercing, ale! Je opravdu nemožné nakreslit její tvář v té době smutnou, vystrašený, rozzlobený - jakýkoli jiný, jen bez idiotského úsměvu? Ačkoli to, co jsem, - nemá ani animaci pohybu doleva na obrazovce - to půjde doleva doleva! A interaktivní objekty animovány docela dobře: Možná to stojí zdůraznit na hlavní postavy v otázce animace?

Hádanky v zásadě nejsou špatné a logické, ale s pozemkem nejsou žádným způsobem připojeny. Ve stejné botanicule během průchodu, hráč často řeší: pomoc sekundárním znakem nebo ignorovat.To dalo příjemný pocit, že se cítíte, když někdo upřímně pomohl. V chronologii, pomohl nezpůsobuje hladké emoce. Dokonce i legrační křižovatka několika cizinců není zvlášť příjemné. Také uložila směšné omezení v hádankách, zdá se, že není možné říkat šnek jednoduše proto, že.

Hra má čtyři zřejmé výhody: legrační vizuální styl, dobrá hudba (i když bez zjevení), jeho skromné ​​ceny a krátké trvání, protože nemá čas se nudit. V minusech se všechno ostatní zaznamenává: zmačkaný, žádný finále, zanedbatelné množství úkolů, slabého, klispustního spiknutí, i když k tomu, aby o čipech v čase a důsledky řešení mohly být mnohem a důkladně řečeno. Bastion přichází na mysl s jedním z hlavních témat: důsledky přijatých rozhodnutí a neschopnost vyhnout se, co závisí na lidstvu jako celku. V chronologii není nic blízkého.

Ačkoli všechny nároky na spiknutí, trvání a hádanky jsou bezdůvodné, pokud si pamatujete, že projekt je jasně zaměřen na publikum mladšího. Tato hra je rodina, potěšení z toho obdrží i stejné děti, ne dospělé. Bere, protože jednoduché: rodiče, pokud vám řeknou, co dělat. Také hra bude vyhovovat těm, kteří hledají hezkou hru s jednoduchými, ale stále zajímavé hádanky. Další publikum je hra, s největší pravděpodobností se zdá být zbytečně jednoduchý, krátký a má slabý pozemek a ne obzvláště zajímavé postavy. V každém případě, v žánru dobrodružných pohádek, chronologie je absolutně projíždějící projekt.