Recenze RIMWORLD - Co čeká na hru v budoucnu

Popis RIMWORLD hra, diskuse a možná budoucnost.

RIMWORLD je unikátní hra v žánru, což umožňuje řídit kolonii lidí. Tam je ještě málo podobných her, takže Rimworld je považován za jeden z vůdců jeho jedinečné větve her. Samozřejmě, v tomto žánru her, nikdo nepřijde s trpasličí pevností, hru, která obětovala jeho plánem, aby nám představila jedinečný a rozsáhlý obsah. Existuje mnoho pokusů učinit více podobných her, ale s přijatelnou grafikou.

Ale jako zkušenosti ukazují, jen málo lidí prošlo verzi alfa. RIMWORLD představuje velkou kombinaci grafiky a vlastností hry. Navzdory tomu, že vývojáři byli schopni najít zlatý střed, přesto jsou zde modifikace hry, která zlepšuje plán a přidávají ještě více příležitostí ve hře. Díky této pozornosti k hře se dále rozvíjí a navzdory skutečnosti, že hra je stále na verzích alfa, lze jej hrát nyní.

Strávil více než tisíc hodin ve hře, jen pár by mohlo vyzkoušet všechny funkce hry. Zdá se, že můžete udělat vše, co je možné vytvořit, vytvářet nebo zachytit celou planetu, protože příští aktualizace s novými funkcemi přichází. To je důvod, proč zájem v této hře fade na tento den. Jako by tvůrci hry, ani se snažili chránit svou hru z pirátů, stále na internetu plné informací, jak stáhnout IGU obejít nákup. Ale hra je tak zábavná, že většina uživatelů po hraní pirátské verze, koupit hru. V každém směru podporující vývojáře tak, aby hru neopustili a přinesli ji do poslední fáze.

Je těžké si dokonce představit, kolik možností bude v plné verzi hry, a možná to nevidíme. Koneckonců, hra je neustále aktualizována a čekat na plnohodnotnou hru. Je třeba ještě udělat. Jsem si jistý, že prodeje hry zvýší stovky krát, pokud vytvoříte multiplayerový režim ve hře.

Možná bude časem, bude to tak. Ale to, co to bude vypadat. Udělejte obrovskou galaxii a schopnost pohybovat mezi planetami nebo jednotlivými servery na jedné planetě, kde bude rychlá pvp hra. Rozhodnou se vývojáři. Možná nám poskytnou něco nového, které jsme neviděli v jiných hrách. Čas ukáže.

Práce na Rimworld je stále hodně, ale teď hra může ukázat svou jedinečnou hru. Bez ohledu na to, kolik chcete bezpečně hrát, budovat svůj hrad, budete neustále zasahovat do určitých událostí. Ta šílená zvířata budou útočit, pak nepřátelské osady najdou něco chutného a rozhodnout se převzít. A to se stane a vlastní osadník, aby se rozzlobil a spálil celou základnu, zatímco zbytek spí.Proto musíte pečlivě sledovat události ve hře a včas reagovat.

Zvláště pozornost by měla být věnována charakteristikám jejich postav. Proč potřebujete bezšrovou Zhydhay s drogovou závislostí, která neví, jak něco udělat. Opatrně je naučte a počkejte na své nové lidi v kmeni. Koneckonců, jedna mizerová ryba zkazí celé akvárium.

V této hře hrajete roli nejen posvátného obránce, ale můžete také zaútočit a vzít do otroctví svých nepřátel. A pak prodat vyrabované nákupní karavany. A můžete si vytvořit karavanu a chodit do obchodu s jinými městy a osadami. Bylo pro vás příliš snadné, abyste žili ve svém chráněném městě? Vezměte několik osadníků a vytvořte novou osadu blíže k nepříteli. Je také zajímavější rozvíjet za útok, nebude nutné vylézt na hory a překonat tisíce kilometrů přes nemilosrdné pouště. A pokud vaše cesta leží přes zabezpečené pole, pak mačkáte.

Jho je ve skutečnosti velmi jednoduchý, ne mnoho je připraveno na podobné jemnosti a možnosti, které hra poskytuje. Pro podrobnou studii a pro pomoc ve hře na internetu hodně wikipedia a průvodce pro začátečníky.

Podobné materiály:
RIMWORLD Recenze, pasáž, tipy pro hru