Suicide Guy Review - pivo a tok

Jen fascinující videohra s vlastní hodnotou. Nechápu recenzenta těch, kteří píší, že videohra o sebevraždu. Četl jste prezentační hru? Jako by všechny takové věrné a hrát jen v "normálních hrách", ale tím, že jde do otázek profilu zmizí. Hračky ohromující. Myšlenka hry v rychlosti světelných problémů (jako celku), aby se zničila a pomohla probudit hlavní protagonista. Obecně jsou fáze dostatečně obyčejné a srozumitelné, ale jsou opravdu obtížné. Můžete sedět a rozptýlit hlavu minut na 20 nad jednou úrovní.

Zpočátku se při pohledu na videoklip, před vydáním hry sám, z nějakého důvodu jsem si vzpomněl na "můj soused z pekla." Stejný odpařený mike a stejný bezstarostný rolník, který miluje pití piva, sedí doma před vlastním telekomunikací. Nepřítel ve vztahu k "příteli z pekla" byl dřevelný, který všemi cestami posmíval svůj vlastní bližní, okamžitě, soupeř našeho protagonistu je považován za sen. Spát, nemilosrdně, zabaví naši protagonistu do majetku magického království, že si ho vybral nejvzácnější věc, kterou má v tuto chvíli - pivo!

Ve videohře očekáváme, že pomůžeme HG probudit, aby se zachytil predikce láhve soli. A očekává, že to udělá, prostředky sebevraždy, co vlastně máme něco, a říká titul samotné hry. Spousta hádanek, které očekáváte, že hádáte, což, po dalším, jsou všechny mazanosti a těžší. Území v sebevražedném chlapě je dostatečně krásné, a podobně nás pošlete do jiných videoher a filmů / televizních sériích. Kighniki ve videohře jsou, která je považována za velmi pěknou odměnu! A samozřejmě, že je to nereálné, nemluvě o kvalitu samotné hry. Videohra přišla k hlavě vyšší než minulé hry tohoto zvýšení!